728 X 90

Bőrszépítő álom

By Frizura & Szépség

Lehet, hogy első pillantásra nem egyértelmű, de tudnunk kell, hogy a szépséget nem csak a genetikai adottságok befolyásolják! Az életmód, a vízfogyasztás, a különböző bőrápoló készítmények mellett a leginkább meghatározó az alvás!

Beauty 2

Az arcbőr szépségéhez és egészségéhez valóban fontos a sok alvás. Csakhogy ezt sokszor nagyon nehéz kivitelezni. A stressz, a teendők végeláthatatlan sora legtöbbünket arra kényszerít, hogy éppen az alvásra szánt időből csippentsünk le kicsit. A változáshoz talán elég lenne annyi, hogy reggel jobb lábbal keljünk fel, megpróbáljuk a dolgokat másként csinálni és nem csak a munkára, kötelességekre és családra gondolni, hanem önmagunkra is…

Jó éjt!

A jó minőségű alvás sok okból fontos – javítja a memóriát, erősíti az emóciós stabilitást, és segíti a sejtek regenerálódását az egész testben. A bőrsejteket is beleértve. Ezen felül alvás közben melatonin szabadul fel, ami a bőr saját regenerációs folyamatát serkentő hormon, és így reggelre bőrünk újra selymes és tonizált lehet. „Ha az alvás szaggatott, felszínes, vagy rövid, a test kevesebb melatonint termel és a bőr petyhüdt és száraz marad, kitágult pórusokkal,” mondja Dr. Yvonne Bergerová a Prágai BcD clinic dermatológusa. „A melatonin egyfajta fiatalság elixír, de képződése a kor előrehaladtával lassul, és az alváshiánynak köszönhetően az arcbőrünk rosszabb kondícióban van, mint a korra való tekintettel lennie kellene,” teszi hozzá. Az alvás a bőr szépségét még más hormonnal – kortizollal – is befolyásolja. Ez a stressz-hormon az elégtelen alvásnál a testünkben nagyobb mennyiségben keletkezik és a sötét szem alatti karikák képződésében is közreműködik, negatívan befolyásolva a kollagén-szálakat is, ami mély ráncok kialakulásához vezethet.

Beauty 1

Mit tehetünk a szépségért?

Aludjunk sokat!
Igyekezz elegendő időt szánni az alvásra és időben menj aludni: az éjfél előtti időszak duplán számít! Legalább hat órát aludj, ha az éjjel csaltál ezzel, toldd meg egy extra alvással (elég egy rövid szundítás) nap közben. Gondolj arra, hogy a melatonin kb. két órával a mély alvás után kezd termelődni és sokkal intenzívebben képződik, ha sötét helyiségben alszol.

Hidratáljunk!
Az egyik nagyon egyszerű és emellett természetes eszköz az arcbőr szépségének fokozására, a megfelelő vízbevitel. Folyadékhiány esetén az arcbőr kiszárad, ráncos és petyhüdt lesz. A száraz bőr nem csak a ráncokat teszi láthatóbbá, de a testben levő vízhiánynak köszönhetően sokkal több is keletkezik belőlük.

Hagyjuk, hogy az éjszakai krémek dolgozzanak helyettünk!
Éjszaka folyamán az arcbőr jobban felszívja a kozmetikai készítményekben lévő hidratáló és tápláló anyagokat. Érdemes kihasználni ezt az időszakot, és antioxidánsokat, illetve speciális ápoló komplexeket tartalmazó éjjeli maszkokat, vagy éjjeli krémeket használni, amelyek maximálisan támogatják a regenerációs folyamatokat és a bőrsejtek megújulását.

NIVEA Cellular Anti-Age Bőrfiatalító éjszakai arckrém
NIVEA Q10 PLUS Ránctalanító éjszakai arckrém
NIVEA Pure & Natural Regeneráló éjszakai arckrém

Forrás és fotó: NIVEA

Kulcsszavak: , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség