728 X 90

Csodás divatújdonságok, hírek és finomságok egy csokorban

By Frizura & Szépség

Csodás divatújdonságok, hírek és finomságok egy csokorban!  Ismét mozgalmasan indult a hónap, összeszedtük nektek a legjobb rendezvényeket, divatújdonságokat és finomságokat.

divatújdonságok, hírek és finomságok

Welcome spring parti a FashionWatchcsal

A FashionWatch Welcome Spring! exkluzív partiján elsőként csodálhattuk meg a legújabb olasz, francia és spanyol márkák tavaszi újdonságait!

A rendezvény helyszíne a nem régen újjászületett Ybl Budai Kreatív Ház (Félix étterem), az egykori Várkert Kaszinó volt. A különleges falatokat Kovács Árpádnak, a Budai Kreatív Ház séfjének köszönhetjük.

Desszertként egyedi óramintájú fashionwatchos macaronokat is kóstolhattunk. Az est házigazdája Árpa Attila és a FashionWatch marketingvezetője, Palásti Márta köszöntötte a vendégeket.

A fellépő sztárvendég Freddie volt, aki akusztikus koncerttel varázsolta el a közönséget. A márkák képviseletében megjelent Stefania Maso, a Gagá Milano exportmenedzsere, Carolina Firpo, a Gagá Milano marketingvezetője, Rebecca Testi, a Rebecca Jewels alapító-tulajdonos leánya és a cég marketingvezetője, Rita Bartalini, a Rebecca exportmenedzsere és Vincent Van de Walle, a LIU JO nemzetközi marketingvezetője.

A FashionWatch egyik legkülönlegesebb márkája az olasz extravagáns luxusóramárka, a Gaga Milano, amely teljes mértékben a cég alapítójának, a Gagá Milano megalkotójának, Ruben Tomellanak a fantáziavilágát tükrözi, akit egy régi arany zsebóra inspirált, hogy megtervezze az első Gagá-órát, a jellegzetes koronára emlékeztető felhúzóval és túlméretezett arab számokkal, ami ma már a Gagá-órák ismert névjegye. Nem hiába ez a kedvenc óramárkája Neymar jr.-nak is!

A merész francia divatdiktátor, Jean Paul Gaultier-órák sem mindennapiak. Szokatlan formák, anyagok, textúrák és elhelyezések jellemzik. Olasz stílus, inspiráló nőiesség és luxuskivitel, ez a LIU JO. A világmárkát egy kedves szerelmi történet ihlette, JO az alapító Marco Marchi beceneve, amelyet diákkori szerelme, LIU nevével olvasztott egybe. Ennek a szerelemnek gyümölcsei a kifinomult nőies, prémium karórák és ékszerek.

A Rebecca magas színvonalú ékszermárka, amelyet Firenzében Alessandro Testi alapított. Legnépszerűbb kollekciójuk a My world fantázianevet viseli. A betűcharmok és -medálok miatt egyedivé és személyre szólóvá tehető bármelyik karkötő vagy nyaklánc. A trendi olasz óramárka H2X, modern vonalú, szilikonórái a szivárvány minden színében pompáznak.

A Lapetra spanyol ezüst gyermekékszermárka. A márka nevét a tulajdonosok kiskedvencéről, egy chivaváról kapta, akit Petrának hívtak. Trendi motívumú ékszerek, cukiságok főleg kicsiknek és az Unicornis meséjében még mindig hívő nagyoknak.

Sportos szettek a Van Graaftól

Itt az ideje, hogy felkapjunk egy kényelmes szerelést és mozogjunk egy kicsit a friss levegőn! Találjuk meg velünk kedvenc sportos szettünket a VAN GRAAF-ban!

divatújdonságok, hírek és finomságok

Rendhagyó nőnapi Oriflame kerekasztal-beszélgetés

Az Oriflame március 4-i kerekasztal-beszélgetését a tavasz ihlette: a felfrissülés, az újrakezdés, a karrierváltás, egyszóval az önmegvalósítás lehetősége. Habár az exkluzív rendezvényen csak a meghívott influencerek, a sajtó munkatársai és néhány szerencsés nyertes vehetett részt, az Oriflame élő, online közvetítését bárki követhette. „Nagyon jó volt ilyen szuper környezetben, szűk körben őszintén beszélgetni, miközben az Oriflame YouTube-csatornáján bárki csatlakozhatott hozzánk nézőként. A lányok elengedték magukat, és történetükkel, gondolataikkal nagyon sokakat ösztönöztek” – mondta a beszélgetést vezető Marton Adrienn, aki szerint a karrierváltás olyan kihívás, amivel a legtöbbünknek előbb vagy utóbb szembe kell néznünk.

A témaválasztás persze nem véletlen, hiszen a változás lehetőségét a természet megújulása is magával hozza. Amikor nemcsak tudjuk, mit kellene tennünk, de a zsigereinkben érezzük, mikor és hogyan fogjunk hozzá. Pontosan úgy, ahogyan azt az este vendégei, Rohonczi Anita, Szalai Dóra, Stohl Luca tették. „Továbbra is nagyon fontos számomra a tánc, de ilyenkor érzem csak igazán, milyen jól döntöttem, amikor belevágtam a műsorvezetésbe. Sokkal többen figyelnek rám, ami arra ösztönöz, hogy még jobb példát mutassak” – lelkesedett Luca. Rohonczi Anita, a Festy in Style divatbloggere is érzi, mekkora a felelősségük, hiszen rá is egyre többen szeretnének hasonlítani. „Örülök, hogy ennyien követnek, nekik azonban tudniuk kell, milyen kemény munkával és mennyi lemondással járt, mire eljutottam ideáig. Úgy érzem, ezzel még többeket inspirálhatok” – mondta a beszélgetés után Anita. Szalai Dóri története már önmagában tündérmesébe illik. A Chez Dodo macaronmanufaktúra alapítója beleszeretett a macaronokba, éjt nappallá téve sütött-főzött, majd a barátai segítségével bejutott egy párizsi cukrásztanfolyamra, Váry Péter személyében pedig nemcsak befektetőre, de igazi barátra talált. Dóri folyamatosan kísérletezik, kiváló minőségű alapanyagokat használ, és boldog, amikor francia turisták ráznak vele kezet: „ez jobb, mint otthon”.

Vizoviczki Alina, az Oriflame fiatal szépségtanácsadója is második otthonra lelt az Oriflame Magyarországnál. „Imádom az Oriflame termékeit, a Giordani Gold arcpirosító gyöngyökért és a True Rose karkötőért is odavagyok, a maihoz hasonló esték azonban még ennél is többet jelentenek. Én ezekért az inspiráló pillanatokért csatlakoztam az Oriflame szépségközösségéhez” – hangsúlyozta Alina. A beszélgetés bármikor visszanézhető az alábbi linken az Oriflame YouTube-csatornáján: https://youtu.be/VhHTE_ahJdk.

Szabó Győző: „Én még egy nagy gyerek vagyok”

Magyarország egyik legfoglalkoztatottabb színésze igyekszik szabad idejének nagy részét kisfiának szentelni. A minap az Andrássy Élményközpont AVATAR kiállítására vitte el Misit, de pillanatok alatt őt is beszippantotta a kiállítás. Mint mondta: ide egyedül is vissza fog jönni. „A film nagyon lenyűgöző volt annak idején, és most újra éltem az egészet” – meséli a színművész „A kicsi fiam 8 éves, még nem mond neki a film semmit, de láttam, hogy teljesen el van ájulva” – folytatja Győző, aki rendkívül lelkesen jött ki a kiállításról. „Nekem minden tetszik, én még egy nagy gyerek vagyok” – mondja a kiállításról a színész, akit lenyűgöznek az interaktív élmények. „Elsősorban a fiamé volt a mai délután, de majd visszajövök és végig lazázom én is a kiállítást” – vallotta be Győző. Az AVATAR: Discover Pandora kiállítást mi is nagyon szeretjük a szerkesztőségben. Akik kedvelték a filmet, azoknak mindenképpen ajánljuk, hogy látogassanak el ebbe a mesés világba, amit James Cameron megálmodott.

Egy jó kávé vagy tea mellé egy kis finomság is kell! Most a Twix Bitesszal egy utat is nyerhetünk Srí Lankára! 🙂

Mi is teszteltük már a szerkesztőségben, nagyon jólesett a munka közben egy kis pihenés a Twix Bites társaságában! Sok nem maradt a csomagban! Mi jut eszedbe, ha egy csésze kávéra vagy teára gondolsz? A forró italok fogyasztása napi rutinunk szerves részét képezi, fejünkben pedig gyakran a jól megérdemelt pihenéshez, nyugodt pillanatokhoz és a jó társasághoz kötjük. Hát még ha egy darabka csoki vagy keksz is jár mellé… Ha szerencsénk van, egy Srí Lanka-i utat is nyerhetünk most. Tudjunk meg többet a www.twix.hu weboldalon. A bal és a jobb Twix most egyesíti erőit más népszerű márkákkal, hogy minden kávé- és tearajongó lehetőséget kaphasson ellátogatni a világ egyik legnépszerűbb úti céljához, az egzotikus Srí Lankára, ahol a győzteseknek lehetőségük lesz meglátogatni a tea- és kávéültetvényeket, hogy jobban megismerhessék kedvenc italuk eredetét. A versenyben való részvételért mindössze annyi a dolgunk, hogy Twix, Snickers, Mars vagy M & M’s termékeket vásároljunk legalább 600 forint értékben 2019. február 18. és március 17. között. Regisztráljunk a www.twix.hu oldalon a blokk egyedi azonosítójával (AP-kódjával), majd tegyük el alaposan a blokkot.

Ezután várjunk, hogy kiderüljön, miénk-e a napi nyeremény, ami egy két bögréből álló szett forró italaink számára, a heti nyeremény egy kávéfőző vagy akár a jackpot, egy út a napos Srí Lankára.

Tudtad, hogy az egészség titka a színekben rejlik?

Szervezetünk optimális működését létfontosságú növényi tápanyagokkal, napi 5 adag piros, zöld, fehér, sárga és lila gyümölcs és zöldség fogyasztásával segíthetjük. De legyünk őszinték: kinek van ideje a felgyorsult mindennapokban ezzel is foglalkozni? Mikor volt utoljára olyan nap, hogy a szivárvány minden színéből ettünk? A NUTRILITE™ most erre kínál megoldást: a megújult DOUBLE X™ prémiumkategóriás étrend-kiegészítő 12 létfontosságú vitamin, 10 ásványi anyag és 22 növény kiegyensúlyozott kombinációját tartalmazza a fitotápanyagok széles és értékes választékával. Akár aktív életet élünk, akár több energiára lenne szükségünk, a DOUBLE X™-el könnyedén vehetjük majd az akadályokat!

Az év éttermi kávélapja díj

A Dining Guide top 100 étteremkalauz közel 300 vendéglátóhelyen tesztelte a kávékínálatot és annak színvonalát. Bár a korábbi kutatás* is megmutatta már, hogy a vendégek véleménye szerint egyértelmű összefüggés mutatkozik egy étterem megítélése és a felszolgált kávé minősége között, az étteremteszt legszembetűnőbb megállapítása, hogy azokban az elsőrangú éttermekben sem feltétlenül tölt be egyelőre kiemelkedő szerepet a kávé, ahol egyébként az étel minőségére nagyon nagy hangsúlyt fektetnek. A Nespresso által támogatott Az év éttermi kávélapja díj célja az volt, hogy az éttermek felismerjék, érdemes nagyobb figyelmet fordítaniuk a minőségi kávéválasztékra annak érdekében, hogy vendégeik számára teljessé tegyék a náluk szerzett gasztronómiai élményt.

De mitől lesz figyelemre méltó egy étterem kávékínálata?  Az első és legfontosabb a kiváló minőségű kávé. Bár a kávéfogyasztási kultúra nagy átalakulása itthon még várat magára, a vendégközönség egyre nyitottabb az újdonságokra, specialitásokra és a különböző termőterületekről származó, különleges terroir-jegyeket felmutató, egyedi ízprofillal rendelkező kávékra az éttermi kávézások alkalmával is. Ennek ellenére az étteremtesztek alapján a magas színvonalú, szakértelemmel és minőségi eszközökkel rendelkező éttermek nagy többsége egyfajta, klasszikus pörkölésű és ízvilágú kávét kínál, és kevés vendéglátóhely rendelkezik szélesebb kávéválasztékkal. Ilyen széles és kifogástalan kínálattal találkozhatunk a Standon kívül például a TAMA Budapest, az Anyukám Mondta, az Onyx vagy a St. Andrea Restaurantban is.

A másik fontos szempont a kávé szervírozása. Az étteremtesztek meglepő képet mutatnak a kávékészítés jelentőségéről, ugyanis még a magas gasztronómiai színvonalat képviselő vendéglátóhelyek majdnem felében is delegált személyzet vagy pultos hiányában a felszolgáló készíti el a kávét. Ez természetesen nem zárja ki, hogy az szakértelemmel készüljön, de a legtöbb esetben csak átlagos figyelmet kap a kávé, és még a top éttermeknél is előfordul, hogy egyáltalán nem fektetnek rá hangsúlyt. Szerencsére az idei nyertesek mellett több kitűnő étteremben is – mint például a Fausto’s vagy az Arany Kaviár – kiemelt szerep jut a kávénak, amit különleges rituálé keretében, petit four kíséretében szervíroznak a vendégeknek, megkoronázva a tökéletes vacsora élményét.

Komplikáltnak tűnhet ilyen sok mindenre figyelni, és első ránézésre talán azt gondolják az éttermek, hogy nem éri meg a befektetett pénz és energia, de valójában ma már egyáltalán nem bonyolult ezekre megoldást találni. A Nespresso Professional szolgáltatásai a kiváló és állandó kávéminőség mellett folyamatos asszisztenciát és segítséget nyújtanak, hogy ne csak a kávéválaszték, de a szakértő szervírozás se jelentsen többé problémát. * A Nespresso HORECA kávéfogyasztási felmérését 1000 fő megkérdezésével végezték, az eredmények a 18–64 éves magyar lakosságra nézve reprezentatívak.

Kulcsszavak: , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség