728 X 90

Hírek a divat, szépség és gasztro világából!

By Darók Ramóna

Ismét elhoztuk nektek a legfrissebb híreket a nagyvilágból 🙂 Csemegézzetek belőlük 🙂

Decemberi vegyes hírek

Navona Fashion mesés modelljei

A Navona Fashion őszi-téli kollekciójában ismét mesés darabokat találunk. Az anyagok és formák tökéletes összhangja minden modell. Karácsonyi ajándékötletnek is kitűnő. Mi nagyon örülnénk neki itt a szerkesztőségben.

Decemberi vegyes hírek

Van Graaffal a nyárba csobbanva

A Van Graaf sajtóeseményén a nyárba csobbantunk és belelestünk már a tavaszi-nyári kollekcióba, amely között szuper darabokat találunk.

Íme egy kis ízelítő nektek is. Már van is pár kedvenc darabunk, amellyel tavasszal szívesen meglepnénk magunkat.

Decemberi vegyes hírek

Rubint Rella a Tezenis fehérneműmárka új kampányának arca

A Tezenis 11 éves magyarországi fennállása óta nem volt még olyanra példa, hogy egy hazai sztár népszerűsítse az olasz fehérneműmárka-kollekcióját. Rubint Rella nem mástól, mint Rita Orától vette át a megtisztelő szerepet és pózol az új és mindent elsöprő 2018-as őszi-téli kampányban. A márka – mint ahogyan azt már megszokhattuk tőle – különleges és izgalmas képekkel, videókkal mutatja be fehérnemű-kollekcióját, ami idén a zenei gyökerekhez nyúl vissza és az underground szcénából merít ihletet. Broadway: az ultraromantikus csipke és a szegecses részletek találkozása lehel élete a Broadway-család darabjaiba, ezzel megadva a kollekció rockos stílusát. Nocturne Romance: gumírozott bőrhatású anyagok és csipkézett darabok a Nocturne Romance- család sztárjai. Sweet Nightmare: az izgalmas egyéniségek itt találják meg kedvenc darabjaikat. A bársony- és a tüllanyagok a klasszikus pöttyös mintával keverednek, misztikus és érzéki hangulatot varázsolva. Ide kattintva egy interjút is olvashattok Rellával.

Decemberi vegyes hírek

Jótékony csomagolással fordult rá az ünnepekre az Oriflame

Egy jókedvű, karácsonyi szezonnyitó estével kezdte meg az ünnepi készülődést a Beauty & Chic Club by Oriflame csapata. Az est folyamán Tolvai Reni és Weisz Fanni, a márka szépségnagykövetei is részt vettek a rászoruló családoknak készülő ajándékok csomagolásában! Igazán pazar, Dunára néző kilátás, inspiratív, barátságos környezet. Az Esetleg Bárnál jobb helyszín nem is adhatott volna otthont az Oriflame november 27-i ünnepi rendezvényének. Különleges ereje van ennek az eseménynek, ugyanis ritkán látni ilyen nagy és lelkes influencerközösséget egy márka képviseletében. Ez az energia most nagyon jó célt szolgált: Békési-Vanek Annamária, az Oriflame marketingvezetőjének megnyitóbeszéde után egy igazán kreatív, ugyanakkor karitatív program vette kezdetét. A PandArt bloggerének, Bánhidi Dórának a segítségével egy workshop keretében minden meghívott beletanulhatott a környezettudatos csomagolás technikájába.

Decemberi vegyes hírek

Az újrahasznosított papír gyorsan fogyott, az ajándékok csak gyűltek és gyűltek az est folyamán, ami azért volt különösen szívet melengető mindenki számára, mert ezek a csomagok a családok átmeneti otthonának lakóihoz kerülnek majd szenteste. Az est vendége volt az otthon vezetője, Fatér András, aki megköszönte a kezdeményezést, és hangsúlyozta: minden gyermek örül karácsonykor az ajándékoknak, de az otthonban élő rászoruló családoknak ez az élmény különösen sokat fog jelenteni. Tolvai Reni és Weisz Fanni Oriflame-szépségnagykövetek is igazán kivették részüket a csomagolásból, szívvel, lelkesedéssel, na és sok mosollyal készítették a meglepetéseket. Az este folyamán minden résztvevő arcáról sugárzott, hogy jótékonykodni lélekemelő dolog. Adni és arra gondolni, akinek adunk, az ünnep ettől lesz igazán ünnepi. Ha van módod rá, így karácsony alkalmával lepj meg te is valakit, akinek különösen nagy szüksége van a szeretetre.

Decemberi vegyes hírek

A Calzedonia Ázsiában is hódít

Sanghajban került megrendezésre a #LegsMoodOn elnevezésű jeles divatesemény, amivel a Calzedonia-márka ázsiai térhódítását ünnepli. A különleges alkalom kiemelt vendége Chiara Ferragni, a nemzetközileg is elismert divatblogger és üzletasszony volt, aki nem mellesleg a Calzedonia digitális nagykövete. A Calzedonia Group alapítója és elnöke, Mr. Sandro Veronesi, az ázsiai piac ügyvezető igazgatója, Matteo Veronesi, a márka ázsiai nagykövete, Xu Lu, a feltörekvő szupermodell, Cristian Chu, valamintszámtalan médiapartner, 300 meghívott és a legnagyobb divatbloggerek vettek részt az olasz márka rendezvényén.

Chiara Ferragnit a Forbes magazin még a topinfluenszerek között is az első helyre sorolta a divatkategóriában. Mára saját kollekciója van és a divathetek alkalmával az első sorból figyeli a bemutatókat, ahol a Calzedonia nagyköveteként mindig a szettjéhez passzoló harisnyában tündökölt. Kijelenthetjük, hogy a több mint 15 millió Instagram-követővel rendelkező híresség mára nemzetközi digitális vállalkozóvá nőtte ki magát, aki képes a nőkkel kommunikálni, legyen szó bármilyen divattal kapcsolatos dologról. Ezért is választotta őt a Calzedonia az új „Stílustippek” kampányához, melynek során pontosan azt teszi, amihez a legjobban ért, vagyis nők millióinak ad tanácsokat a Calzedonia új őszi/téli kollekciójának segítségével.

Decemberi vegyes hírek

Gratulálunk az Answearnek!

Év végi jó hírünk, hogy az Answear.hu nyerte el Az év honlapja díját!

Henkel karácsonyi csomagokkal segíthetünk is!

Azt a célt tűzte ki maga elé a Henkel, hogy a karácsonyi csomagjaik értékesítéséből származó bevételből 1 000 000 Ft-ot adományoz a Bársonyszív Alapítvány gyermekotthonai számára, hogy a picúroknak is talán kicsit boldogabb karácsonya lehessen.

Ne csak az autó legyen közös, de a karácsony öröme is!

Jótékonysági gyűjtőakciót indít a MOL Limo a József Attila Gyermekotthoni Központ számára. December 10-15-e között 6 darab, fényfüzérekkel feldíszített Limo autóba várja a MOL Limo a gyermekotthonnak szánt adományokat.

A gyűjtés nemcsak a MOL Limo felhasználói számára nyitott, az ajándékokat bárki elhelyezheti a fénylimókban.

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban 20 éve jelenlévő sportszergyártó története nem mindennapi, vezetője már közel 50 éve az alapító, Paul Lamfrom lánya, a ma 94 éves Gert Boyle, akinek szülei még 1938-ban emigráltak Németországból, majd Portlandben telepedtek le. Először egy kalapkészítő üzletet vásárolt a család, nevezetesen a Columbia Hat Companyt, a közeli folyóról elnevezve. Ez egy újfajta szabadságot és egyben valaminek a kezdetét jelentette számukra. Ám amikor a kalapok népszerűsége csökkenni kezdett, kültéri tevékenységekhez szükséges felsőruházatot kezdtek el értékesíteni. Ebből nőtte ki magát később a ma már világszerte ismert sportmárka. A cég első valódi sikere akkoriban egy halászmellény volt, melyet Gert otthon készített a saját varrógépén. Gert Boyle a mai napig aktívan részt vesz a cég mindennapjaiban. Munkatársai szerint még mindig naponta bejár az irodába, minden meetingen részt vesz, minden terméket tesztel, sőt reklámfilmszerepeket is szívesen vállal, tavaly például Zac Efronnal, a világhírű színésszel forgattak egy humoros teaservideót.

Termékeiket a legkülönfélébb módokon tesztelik, a vállalat elhelyezkedésének köszönhetően ugyanis erdők, vulkanikus hegyek vagy épp az óceánpart szolgál egyfajta „laboratóriumként”. A márka folyamatosan törekszik a már-már sci-fi filmeket idéző újításokra, a fejlesztések terén jellemzően saját innovációkkal dolgoznak, de olykor vásárolnak külsős technológiákat is. Áttörő innovációjuk volt az elmúlt évtizedben a hővisszaverő bélés (Omni Heat), mely egy tükröződő fóliaként egyfajta bevonatot képezett a termékek belső oldalán, így visszaverve a test melegét. Ugyancsak különleges fejlesztés volt az a ruházat is, ami a bőrfelületet kezdte el hűteni a hőelvonás elvén alapulva röviddel azután, hogy viselője izzadni kezdett. De dolgoznak még UVA- és UVB-sugarakat kiszűrő anyagokkal, víz- és szennyeződéslepergető, szélálló, valamint gyorsan száradó ruhákkal és forradalminak számít a vízhatlan, lélegző membrántechnológiájuk is, mely 100%-ig légáteresztő, így biztosítva azt, hogy a test hője szabadon tudjon távozni. A Columbia emellett más márkákkal is kooperál: nemrég mutattak be közös kollekciót a Manchester Uniteddel.

Decemberi vegyes hírek

Megnyílt a legújabb Starbucks a Király utcában

A Starbucks történetében először idén karácsonykor új külsővel ruházza fel a klasszikus újrahasznosítható poharait. Az újrahasznosítható pohár nem csupán karácsonyi hangulatot csempész a vásárlóik hétköznapjaikba, de kedvezményt biztosít számukra a kávézóik teljes italkínálatának árából is. A pohár izzó piros színe melegséget hoz a hideg téli reggelekbe. A Starbucks számára az első európai kávézó 1998-as nyitása óta kiemelten fontos a felelős működés és a fenntarthatóság. Azoknak a vásárlóknak, akik a környezettudatos megoldást választják, a kávémester kedvezményeket is biztosít. Az első újrahasznosítható poharak 2014-ben jelentek meg a Starbucks kávézóiban, hogy fenntartható alternatívát jelentsenek az egyszer használatos poharak mellett. Jó hír a Sturbucks rajongóknak, hogy megnyílt a legújabb Sturbucks a Király utcában. A nagyközönség számára december 4-én nyitó Starbucks Gozsdu helyszínét kiváló elhelyezkedése és a körülötte pezsgő városi élet miatt választotta a márka közép-európai vezetése.
A 350 négyzetméter alapterületű kávézó a már megszokott Starbucks-hangulatot idézi natúr, kávébarna és olajzöld színekkel, kényelmes bútorokkal, és a Starbucks kávézókra jellemző szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat. Többfunkciós berendezésével és barátságos hangulatával a Starbucks Gozsdu a kávé élvezetének, a közös tanulásoknak, az üzleti és baráti találkozók állandó helyszínévé szeretne válni – a környéken lakók, a közelben tanulók és dolgozók, illetve a turisták számára egyaránt.


Az új kávézóban a személyre szabható kávékülönlegességek mellett érdemes megkóstolni a süteményeket és a helyben készített friss szendvicseket is. Az évszakhoz igazodva friss salátát, gyümölcssalátát és gyümölcsleveket is kínál az üzlet. Az otthonra megvásárolható kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető.
Nagyon hangulatos a hely, ugorjatok be egy kávéra, ha arra jártok.  Mi már teszteltük!

Cikkajánló: Illatkörkép a karácsonyfa alá

Szépítő újdonságok és ajándékötletek

Kulcsszavak: , , , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség