728 X 90

Gretas Kitchen hírek és újdonságok

By Frizura & Szépség

Zewa Softis Style dobozok új designnal

Itt vannak a Zewától a Zewa Softis Style prémiumminőségű zsebkendői újabb szépséges designnal. Nekem a lila alapú doboz a kedvencem, mert az az egyik kedvenc színem. Nagyon sokféle modern design közül lehet választani, így minden helyiséghez könnyedén megtalálhatjuk a stílusban leginkább passzolót. Választhatunk dobozos zsebkendőt a hálóba, a nappaliba, az előszobába vagy a fürdőszobába, így bárhol és bármikor kéznél lehet. Tetszik, hogy a doboz még az otthonom stílusához is igazodik, így szívesen hagyom szem előtt. Az új Zewa Softis Style-dobozok prémiumminőségű zsebkendői nagyon erősek, mégis gyengéd kényeztetést nyújtanak a bőrnek, ráadásul mosógépbiztosak.

Zewa Premium újdonságok

Megérkeztek hozzánk tesztelésre a Zewa Premium háztartási papírtörlők. A Zewa Premium-termékcsalád Power-X-textúrával ellátott háztartási papírtörlői kiváló nedvszívó képességűek és még nedvesen is erősek. Így nemcsak a konyhában nagyon hasznosak, hanem takarítási segédeszközként is. Kaphatóak újrahasznosított csomagolásban, FSC-tanúsítvánnyal vannak ellátva. 2 rétegűek, kicsavarhatóak, dörzsölhetőek erős és nedvszívóak. A család tagjai a Zewa Premium, a Zewa Premium Extra Long és a Zewa Premium Jumbo.

Zewa Premium Extra Long a fenti tulajdonságok mellett a hosszabb tekercsnek köszönhetően a termék tovább kitart a használat során, így ideális választás nagyobb családok számára is. De akár kisebbeknek is, akik szeretnek sokat a konyhában tevékenykedni.

Zewa Premium Jumbo. A feljebb leírtak mellett a Zewa Premium Jumbo 3 rétegű papírtörlő és egy tekercsen 230 lap található. Egy tekercs 5 db normál tekercsnek felel meg a lapok számát tekintve, így jóval hosszabb ideig nyújt kényelmet és tisztaságot.

Magyarország cukormentes tortája

Izgalmas alapanyagok domináltak a Magyarország Cukormentes Tortája verseny első zsűrizésén, melyet az Egy Csepp Figyelem Alapítvány és a Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete a budapesti Zila Kávéházban rendezett meg. Bár a mandula és az eper volt a sláger, de néhány extrém alapanyag, mint a yuzu, a tonkabab, a napraforgókrém is felkeltette a zsűri figyelmét.

Végül a mogyorós, csokoládés, epres és málna ízű kreációk kerültek a döntőbe, melyek közül június végén kerül ki az idei győztes.

Tippek és trükkök az otthoni játékos mozgáshoz

A Ferrero-cégcsoport Kinder Joy of Moving – A mozgás öröme programja Magyarországon az idei tanévben már a nyolcadik alkalommal ösztönözte rendszeres testmozgásra a kisiskolásokat.  A jelenlegi helyzetben a közös felkészülés és a versenyek lebonyolítása is szünetel, de elindult a Kinder Joy of moving – A mozgás öröme otthon program, ami egyszerű, kreatív, otthon végezhető gyakorlatokkal járul hozzá, hogy aktívabban, színesebben teljenek a hétköznapok. A játékos gyakorlatokat tartalmazó videók elérhetők a www.kinderjoyofmoving.hu oldalon. A Kinder Joy of moving – A mozgás öröme programot a Ferrero-csoport azért hozta létre, hogy népszerűsítse az aktív életmódot és a fiatal generációt mozgásra ösztönözze. A program küldetése, hogy egyszerű, napi rendszerességgel végezhető gyakorlatok formájában az egész világon elérhetővé tegye a gyermekek számára az aktív, fizikai tevékenység lehetőségét, és hogy a gyermekek örömet leljenek a mozgásban. A versenyprogramba jelentkezett, sorsolás útján kiválasztott 64 iskola diákjai a tanév során rendszeres foglalkozások során gyakorolnak, hogy a többfordulós kreatív és ügyességi sor- és váltóverseny-sorozatban mérjék össze felkészültségüket. A program összeállítása és lebonyolítása  a Testnevelési Egyetem tanárainak és animátorainak közreműködésével történik, a feladatsor összeállítása az ő szakmai iránymutatásukkal valósult meg. További információért, valamint a tippekért és játékos videókért látogassanak el a www.kinderjoyofmoving.hu oldalra!

3 hét, 3000 db ajándékcsomag, 6 szervezet

A Nyugati téri bevásárlóközpont a járvány megjelenése óta szívügyének érezte, hogy segítse a frontvonalon dolgozókat. A „Veletek vagyunk!” jótékonysági kampány során 3 hét alatt 3000 db csomagot juttatott el 6 különböző szervezetnek. Az elmúlt több mint két hónapos rendkívüli időszakot sokan otthonuk biztonságot nyújtó közegében, a home office előnyeit élvezve tölthették el. Azonban sokan voltak olyanok, akik az eddigieknél is nagyobb erőfeszítéssel dolgoztak azon nap mint nap, hogy a frontvonalban segítsenek a járvány elleni védekezésben, vagy segítsék mindennapi életünket. Egészségügyi dolgozók, a tömegközlekedésben szolgálatot teljesítők, szociális munkások és önkéntesek, akik most különös leterheltségnek vagy akár közvetlen veszélynek voltak kitéve. A Westend és vásárlói pedig ajándékcsomagokkal és bátorító üzenetekkel mondtak köszönetet. Az első héten a Szent László Kórház és a Honvéd Kórház dolgozóit lepték meg 500–500 támogatói csomaggal, majd az Országos Mentőszolgálatnak és a Budapesti Közlekedési Központ munkatársainak köszönték meg kitartásukat. Az utolsó héten pedig a XIII. kerületi szociális munkásokat, valamint a VI. kerületi önkénteseket segítették.

„A Gránit Pólus Csoport és azon belül a Westend mindig igyekszik lehetőségeihez mérten támogatást nyújtani, és úgy gondolom, ez alkalommal is a legjobb helyre kerültek az adományaink. Külön öröm, amikor ezekbe a projektekbe a bevásárlóközpont közösségét, látogatóinkat is be tudjuk vonni. A mostani támogató kampány is velük összefogásban zajlott: mi adtuk a csomagokat, látogatóink pedig számtalan pozitív üzenetet fogalmaztak meg és küldtek el applikációnkon keresztül” – mondta Kovács Orsolya, a Westend Bevásárlóközpont marketingigazgatója. A csomagok érintésmentes, pontos és biztonságos kiszállítását Turán Frigyes raliversenyző vállalta, aki a Porsche Hungaria jóvoltából egy Volkswagen Caddyvel juttatta el a felajánlásokat hétről hétre a különböző intézményekbe. „Megtisztelő számomra, hogy a Westendtől felkérést kaptam arra, hogy részt vegyek ebben a több héten át zajló nemes küldetésben. Jó volt látni a kedves fogadtatást, ez egy nehéz időszak volt, ami legfőképp a frontvonalon dolgozókat érintette. Bízom benne, hogy ezzel a gesztussal egy kis terhet le tudtunk venni a vállukról, és meghálálhattuk áldozataikat” – mondta Turán Frigyes.

Újabb területen mutat példát az Eucerin

 Az Eucerin kutatói minden szenvedélyüket és szakértelmüket a bőrápolásnak szentelik. Ez idestova száz éve köztudott, hiszen azóta fejlesztenek klinikailag bizonyított hatékonyságú dermokozmetikai termékeket, amelyek megvédik és megőrzik a bőr egészségét. A bőrgyógyászati kutatásban méltán úttörőnek számító Eucerin időközben újabb területen vált éllovassá: a fenntarthatóság is a vezérlőelvei közé került. A márka a bőrgyógyászati kutatások és innovációk terén úgy alakítja át folyamatait, hogy mind a termékei, mind azok gyártási folyamatai megfeleljenek a legszigorúbb fenntarthatósági elvárásoknak. Az Eucerin vezérelve, hogy minél kisebb hatást gyakoroljon a környezetre, s ezzel párhuzamosan növelje társadalmi felelősségvállalását. Védve az embereket, az állatokat és a környezetet, a Beiersdorf vállalat fenntarthatóság iránti globális elköteleződése három alappilléren nyugszik: a termékek, a bolygónk és az emberek. Ez a „szentháromság” az értéklánc egészére kiterjed a nyersanyagok beszerzésétől kezdve az alkalmazottak egészségén és biztonságán át a fogyasztók hosszú távú érdekein keresztül egészen a környezet iránt vállalt felelősségig.

Az Eucerin márka fejlesztői szeretik és védik az állatokat: a kozmetikai termékek és azok összetevőinek gyártása során sem végeznek állatkísérleteket, és beszállítóiktól is ezt követelik meg. A legtöbb országban ez könnyedén megvalósítható, az Európai Unió területén már 2004 óta illegálisak az állatkísérletek. Más országok – mint például Kína – nemzeti jogszabályai azonban még nem fogadják el az alternatív kísérleti eljárásokat. A Beiersdorf ezért túl a saját elveinek konzekvens betartásán, elszántan dolgozik azon, hogy a kínai hatóságoknál és a többi érintett országban is elfogadják az állatkísérleteket helyettesítő megoldásokat. A vállalat az alternatív tesztelési módszerek egyik úttörője és globális éllovasa, a cél pedig nem más, mint az állatkísérletek beszüntetése egyszer és mindörökre.

Napjaink egyik legsúlyosabb környezetvédelmi problémája a vizeinket érintő műanyagszennyezés. A tengerek műanyagszennyezettsége mellett a kozmetikai és bőrápolási termékekben előforduló mikroműanyagok szintén komoly problémát jelenthetnek. A mikroműanyagok nagyon kicsi, szilárd műanyag részecskék, amelyek biológiailag nem lebonthatóak. A mikroműanyagnak számító nejlont gyakran használják kozmetikai és testápolási készítményekben, hiszen ez adja a krémek sima érzetét használatkor. A Beiersdorf már évek óta elkötelezett e téren is, ezért az Eucerin 2015 óta nem használ mikroműanyagot az új fejlesztések során és aktívan dolgozik azon, hogy 2020 végére a márka összes terméke nejlonmentes legyen.

Egyre köztudottabbá válik, hogy a pálmaolaj előállítása milyen környezeti károkkal jár: ilyen például az erdőirtás. Az Eucerin és a Beiersdorf vállalat közvetlenül nem használ pálmaolajat a készítmények gyártása során, ugyanakkor – mint ahogy az a kozmetikai iparban megszokott – olyan adalékokat alkalmaznak (mint az emulgálószerek és a felületaktív anyagok), amelyek számos termék esetében elengedhetetlenek. Ezeket általában olyan ásványi vagy növényi olajok segítségével állítják elő, mint a kókusz-, a repce-, vagy akár a pálma- és a pálmamagolaj. A környezetvédelem érdekében a Beiersdorf szorosan együttműködik a beszállítóival, hogy segítse a fenntartható pálmaolaj-termelés kifejlesztését, emellett tagja a „Fenntartható pálmaolaj-kerekasztalnak” (RSPO) és része a „Fenntartható pálmaolajfórumnak” (FONAP) is.

„Fenntarthatósági elveink leginkább arra fókuszálnak, hogy hatékonyabban tudjunk reagálni a változásokra, és képesek legyünk kialakítani a jövőorientált vállalati kultúrát. A fenntarthatóság a víz- és az energiahasználat terén is kiemelt figyelmet kap, emellett folyamatosan dolgozunk a csomagolás és a hulladékkezelés optimalizálásán. Beazonosítottuk a legfontosabb területeket, amelyek egyaránt hozzájárulnak cégünk hosszú távú sikeréhez és a globális problémák megoldásához. A 2020–2025-ös időszakra meghatározott nagyratörő céljaink azokra a területekre koncentrálnak, ahol cégünk a legnagyobb befolyással bír. Ezek a célok pontosan meghatározzák, milyen irányba kell haladnunk és arra ösztökélnek, hogy még többet tegyünk” – emelte ki Laczkó Csaba, az Eucerin márkamenedzsere. https://www.eucerin.hu/fenntarthatosag

 

Cikkajánló:

Beleszülettem a fodrászkodásba, interjú Jenser Sofival

Ezért szeretjük a Naja Forest Ganoderma Hialuron Sejtmegújító Szérum Essenciáját

Szépségújdonságok

Azért vannak a jó barátok …

Dr. Dana a szép körmökért és Nu Skin Hand Lotion az ápolt kezekért

Fény és hidratálás a szájfényekkel

Legyél pozitív, soha ne veszítsd el a hited!

Kulcsszavak: , , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble