728 X 90

Hírek és újdonságok

By Frizura & Szépség

A világ első állati tüntetésének helyszíne New York utcái voltak az ENSZ főhadiszállása előtt. A tüntetés apropója, amelyben 8 különböző méretű és fajtájú kutya vett részt, az Örökké az állatkísérletek ellen (Forever Against Animal Testing) kampány volt, amely a nemzetközi szépségmárka, a The Body Shop és a vezető állatkísérletek elleni szervezet, a Cruelty Free International közös kezdeményezése. A kutyák tüntetőtáblákkal, feliratokkal és mini transzparensekkel fejezték ki támogatásukat a kampány iránt. A The Body Shop és a Cruelty Free International mellett a The Dogist sztárállatfotós is részt vett az eseményen, aki korábban Kanadában és az Egyesült Államokban is kampányolt már, valamint az imádnivaló @louboutinanyc is a tüntetők között volt. A tüntetés célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a sokkoló tényre, hogy a világ országainak 80%-ában még mindig nincs törvény a kozmetikai célú állatkísérletek ellen, és hogy biztassa az embereket a petíció aláírására itt: http://www.foreveragainstanimaltesting.com. Amint a petíció eléri a 8 millió aláírást, a The Body Shop és a Cruetly Free International az ENSZ elé viszi és felszólítja azt egy nemzetközi egyezmény kieszközlésére a kozmetikai célú állatkísérletek betiltására, hogy több millió állat meneküljön meg az egész világon. Múlt héten a szervezetek találkoztak az ENSZ hivatalnokaival, hogy elinduljon a párbeszéd a témában. Miután 6 hónap alatt 4,1 millió aláírás gyűlt össze, ez lett a valaha volt legnagyobb globális kampány a kozmetikai célú állatkísérletek betiltásáért.

A The Body Shop és a Cruelty Free International arra kéri az összes állatkísérlet-mentes céget, hogy csatlakozzon a kampányhoz, és ehhez különböző eszközöket is a rendelkezésükre bocsát.2017 szeptemberében a brazil multinacionális kozmetikai vállalat, a Natura felvásárolta a The Body Shop márkát a L’Oreal tulajdonából. A Natura egy állatkísérlet-mentes és B-corp tanúsítvánnyal rendelkező vállalat. A mai nappal hivatalosan nem csak a Natura, de a The Body Shop új testvérvállalata, az Aesop is beállt a kampány mögé.

Sajtótájékoztatóval egybekötött kiállításon hirdette ki és köszöntötte designerpályázatának nyerteseit a Zewa. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatóinak 17 pályaműve közül nemcsak a szakmai zsűri választotta ki kedvencét, hanem a fogyasztóknak is lehetőségük nyílt voksolni arra az alkotásra, amelyet legszívesebben elfogadnának otthonukban. A zsűri döntése alapján a designerpályázat nyertese Levkovets Yevgeniy lett, a közönségdíjat pedig több mint 6000 szavazattal Rudokasz Bianka vehette át.

A Zewa márka számára évtizedek óta fontos az innováció, az újító szemlélet, ezért is hívta életre designerpályázatát, amely által a száraz és nedves toalettpapír együttes tárolására kíván megoldást nyújtani. A pályázatot a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gép- és Terméktervezés Tanszék harmadéves diákjai között hirdette meg a vállalat az integrált terméktervezési gyakorlat tantárgy részeként. A tehetséges pályázók egy előre meghatározott szempontrendszer szerint dolgoztak: figyelembe kellett venniük, hogy a terv megvalósítható és higiénikusan tárolható legyen, emellett pedig praktikus, esztétikus és könnyen újratölthető eszközök szülessenek a tervezőasztalon.

A szakemberekből álló zsűri – Farkas Vilmos, a Publicis One kreatívigazgatója, Hadnagy Tímea enteriőrtervező, Hegedűs Eszter, az Essity brandmenedzsere, Hosszú Gergő, a Magyar Design Díj zsűrijének tagja, a CoandCo Designcommunication Kft. tulajdonosa és Varga András, a BME Gép- és Terméktervezés Tanszék mesteroktatója – a szemeszter során végig követte és szakmailag segítette a hallgatókat.

 

Izgalmas kávékóstoló kurzuson vehetett részt a minőségi kávézás magyar nagykövete, Reviczky Gábor, akit családja is elkísért a hangulatos „Cupping session”-re. A hétvégi kurzus végén egy oklevelet is átvehetett a Warda Coffee csapatától, ami bizonyítja, hogy kiváló kávémester lett. „Fantasztikus élmény volt részt venni ezen a különleges atmoszférájú kávétanfolyamon, hiszen már a környezetnek is volt egy speciális hangulata. Az ízléses helyiségben ott sorakoztak az elegáns kávégépek, melyek önmagukban is nagy hatással voltak ránk. Először az volt a feladatunk, hogy a darált kávékat kellett szárazon megillatolnunk, majd megízlelnünk és ezt követően leforrázva is megnézni, hogy egyeznek-e az illat- és ízjegyek, amiket éreztünk. Többnyire az illatok alapján már sikerült megtippelnünk, hogy melyik darált kávé melyik leforrázott kávéhoz tartozik, sikerült jól elsajátítanunk a kávékóstolás technikáját, amit a végén egy-egy oklevéllel is jutalmaztak a szakértők. Nagyon jól éreztem magam, igazán zamatos, gyümölcsös kávékat ízlelhettem” – mesélt élményeiről Reviczky Gábor. Reviczky Gábor legközelebb egy baristaképzésre látogat majd el, ahol gyakorlatban is elsajátítja a kávékészítés fázisait, fortélyait a tömörítésen át a kiváló tejhab elkészítéséig.

Az enyhe télnek és a tavasz lassú, de biztos közeledésének köszönhetően talán még sosem volt ennyire színes és élettel teli a hideg évszak, ami a chocoMe boszorkánykonyháját is inspirálta: legújabb Raffinée termékük megalkotásánál egy minden eddiginél gyümölcsösebb összeállítást hoztak létre.„A felejthetetlenül gazdag ízek alappillére a zsenge, korai szüretelésnek köszönhetően enyhén fanyar feketeribizli, amely a liofilizálásnak köszönhetően hiánytalanul megőrizte eleven, friss jellegét. Ehhez a gyümölcshöz kerestünk olyan különleges alapanyagot, amelynek köszönhetően a végeredmény összetéveszthetetlenül idézi az erdei gyümölcsök zamatát, ugyanakkor a jellegzetes chocoMe stílusjegyeket is magán viseli” – mondta Mészáros Gábor, a chocoMe tulajdonosa, az új ízvilág megálmodója.
Választásuk ezért esett a kékáfonyás joghurtra, amelyet bourbon vaníliában gazdag fehércsokoládéval kevertek össze.  A krémesen lágy joghurt és a fenséges aromájú csokoládé – eszményi ízpárként – rendkívül karakteres, egyszerre kellemesen fanyar és bársonyosan édes kérget von a gyümölcs köré. A varázslatos ízharmóniát tovább fokozták: az elkészült drazsészemeket liofilizált és összeporított kékáfonyás joghurtban hempergették meg.


A Floradix Kindervital vitaminokat és kalciumot, valamint gyümölcs – és gyógynövény-kivonatok értékes összetevőit tartalmazza. A szervezet számára könnyen hasznosítható, vízben oldott formában tartalmazza a vitaminokat és a kalciumot. Ajánlott fogyasztani fokozott vitaminszükséglet esetén, fejlődés időszakában (gyermekkortól az ifjúkorig), betegség után, általános erősítésre, intenzív sportolásesetén.

Zöldtea- és kamillaíz? A fekete tea és a citromfű íze? Vagy épp barack- és hibiszkuszíz? A Coca-Cola Európába és Magyarországra hozta minden idők legizgalmasabb, legváratlanabb és leghűsítőbb jegestea-különlegességét, a Fuzeteát! A jeges teában található természetes összetevők keverékével és az érzékszerveinket stimuláló, dinamikus ízkombinációkkal a Fuzetea a testnek és a léleknek is kedvez, hiszen nemcsak finom felfrissülést kínál, hanem a pihenés és a saját magunkra fordított idő lehetőségét is azok minden fontos pillanatával együtt.„Végre nem kell a kontinensünkön túlra utazni, ha valami egészen új teaélményre vágyunk. Egy palack Fuzeteában gyakorlatilag egy kis búvóhelyet vagy pihenőkuckót találhatunk, ami segít elvonulni pár percre a teendők elől, egy kis magunkra fordított idő és a felfrissülés jegyében. Meglepő ízkombinációk, így ír felül minden korábbi jegestea-ízélményt a Fuzetea. Az új jeges teáinkkal a megváltozott igényekre reagálunk, és bízunk benne, hogy Magyarországon is gyorsan válik a tudatos életmód részévé fogyasztóink körében” mondta a termékbevezetés kapcsán Niklós László, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója.

Február 16. és 18. között idén harmadik alkalommal rendezi meg a Nespresso nagyszabású gasztronómiai rendezvényét, a Nespresso Atelier-t. A háromnapos esemény a kávé, a csúcsgasztronómia és a felejthetetlen kóstolási élmények jegyében fog telni. A rendezvény egy nyolc Michelin-csillagos vacsorával zárul, ahol az ország legjobb séfjei és szakértői mellett egy három és egy két Michelin-csillagos olasz mesterszakács ételeit is megkóstolhatják a szerencsés vendégek. Az elkészített ételekben a kávé lesz a főszereplő, így a vendégek megismerhetik, hogy a legjobb séfek hogyan használják kreatívan a kávét, mint alapanyagot, akár egy főétel ízesítésére. Emellett a résztvevők megleshetik az ételek elkészítését, sőt maguk is kipróbálhatják a séfek különböző fortélyait. A Nespresso Atelier-n hazánk legelismertebb gasztroszakemberei gondoskodnak arról, hogy a szokatlan párosítások igazán meglepő formában kerüljenek tányérra. A séfek olyan ízkombinációkkal készülnek, amelyek íz, illat és látvány szempontjából is minden eddiginél izgalmasabb és persze „kávésabb” világot teremtenek majd. Lássuk, kik azok, akik szakmai tudásukat és a kávé szeretetét egyesítik majd a rendezvényen: Michelin-csillagos Sárközi Ákos (Borkonyha), Michelin-csillagos Mészáros Ádám (Onyx étterem), Michelin-csillagos Tiago Sabarigo (Costes Downtown), két Michelin-csillagos Nicola Portinari (La Peca), három Michelin-csillagos Enrico Cerea (Da Vittorio), Barna Ádám (St. Andrea Wine & Gourmet Bar, a Dining Guide 2017 top 10 legjobb étterem egyike), Mizsei János (MÁK Bistro, a Dining Guide 2017 Az év innovatív konyhája), Mártha Róbert cukrász (Onyx étterem),  Herczeg Ágnes borszakértő, Master of Wine-jelölt Fiáth Attila borszakértő, Master of Wine-jelölt Nagy Zoltán nemzetközileg elismert bártender (Boutiq’ Bar), Márkosi Balázs, a Nespresso kávénagykövete. A rendezvény során a Nespresso Gastro Experience Center is várja az érdeklődőket. Az interaktív kiállításon a kávérajongók személyesen ízek és illatok mentén tapasztalhatják meg a kávé és a gasztronómia kapcsolatát. A látogatók próbára tehetik kóstolási és asszociációs képességeiket, melyhez a téma specialistái adnak iránymutatást. Bővebb információ: www.nespresso.com/atelierbudapest.

 


[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble