728 X 90

Hírek és újdonságok

By Frizura & Szépség

Az elmúlt hónapokban több szuper sajtóeseményen is jártam. Most vissza is sírom őket. Remélem, hogy hamarosan újból kijutunk az otthonaikból és újabb szuper eseményekre látogathatunk. Addig itt a beszámoló a H2G Grilliskola megnyitójáról, egy új egészséges juice könyvről, a Starbucks és a TikTokkerek kezdeményezéséről és az ingyenes interaktív hangoskönyvekről gyerekeknek.

Megnyitott a H2G Grilliskola!

Nagyjából 1 éves tervezgetés és szervezés után idén tavasszal elindult Ürömön a SpaTrend saját grilloktatási intézménye, a H2G – How to Grill BBQ és Grilliskola. A sajtóeseményre én is ellátogattam a fiammal, szuper délelőtt volt jó hangulatban, nagyon finom grillfalatok társaságában.

Az iskolában grillkurzusokat, alkalmi grilloktatásokat, grillspecifikus esteket és bemutatórendezvényeket tartanak. Az első tavaszi napsugarak megérkeztével eljött az ideje annak is, hogy elárulják azt a nem kis léptékű ambiciózus tervüket, hogy ide csábítsanak mindenkit, aki szeretne jobban elmélyülni a grillezés és a BBQ-zás világában. A grilliskolában olyan programokat szeretnének megvalósítani, ahol összehozzák a grillezés és a BBQ-zás szenvedélyes rajongóit. Azon dolgoznak, hogy vendégeik a legjobbaktól sajátíthassák el a 21. századi szabadtéri sütés speciális technikáit. A legjobb minőségű grillsütőket és -eszközöket használják a bemutatóik alatt, illetve konyhájuk minden szegletét úgy alakították ki, hogy a kurzusokon aktívan részt vevők kényelmesen tevékenykedhessenek.

Segítségükre vannak ebben azok a séfek, akik mindamellett, hogy elkötelezett hívei a grillezésnek, egyben saját területükön is már sokat bizonyítottak. Csapatukban tudhatják Serény Zsoltot, Ölveczky Sebestyént, Bíró Botond Boldizsárt és Báthory Gábort is. A megnyitóeseményen többek között tőlük kaptunk ízelítőt.

Bemutatóalkalmaik tulajdonképpen nem hagyományos vacsorák és nem is tipikus főzőtanfolyamok. Miközben készül a menü, minden részletet megmutatnak, ami egy tökéletes vacsorához kell az alapanyagok gondos előkészítésétől az eszköz használaton át az igényes tálalásig. Mondhatnánk, hogy kurzusaik olyanok, mint a legtöbb főzőtanfolyam, mert a vacsorát együtt készítik el. Amiben mégis más az az, hogy minden esetben grilleznek vagy füstölnek, ha úgy adódik, akkor pedig BBQ-znak. Az iskola elgondolását szem előtt tartva pedig a grilleszközök előkészítésétől az utolsó mozzanatig mindent közösen csinálnak. Mindet egybevetve alapkoncepciójuk, ami a mottójuk is egyben:

„Lángra gyújtunk és igazi kapcsolódást teremtünk!”

Életmódjavításról zamatos levekkel, könnyed stílusban

 Megjelent  Mattheisen Mária: JUICE, amire a tested vágyik című könyve. A táplálék testünk energiaforrása, de még ennél is több lehet, eszköz a regenerálódásra. Erre a gondolatra építve született meg Mattheisen Mária, Magyarország első juice-terapeutájának első könyve, a JUICE, amire a tested vágyik, amely személyes és üdítően könnyed stílusban közelíti meg az „az vagy, amit megeszel” már jól ismert alaptételét. Ezúttal a „megiszol” kap új szerepet és kerül fókuszba, a szerző ugyanis a préselt levek fogyasztásának előnyeit, gyors és hatékony életminőség-javító hatását osztja meg olvasóival, akik a kötet révén egy változatos receptgyűjteménnyel is gazdagodnak.

Az okleveles holisztikus health coach, más néven egészségmentor nyomtatott, illetve online formában is elérhető összefoglalója arra világít rá, hogy a megfelelő eszközök és célirányosan válogatott összetevők, friss zöldségek, gyümölcsök segítségével könnyen és rövid idő alatt javíthatunk közérzetünkön, megjelenésünkön, illetve megoldást kaphatunk akár konkrét egészségügyi problémákra is. Mattheisen Mária könyvéből azt is megtudhatjuk, hogy a frissen préselt, gazdag tápértékű levek sok esetben akár önálló étkezések kiváltására is alkalmazhatóak, ráadásul nemcsak táplálják, tisztítják, energizálják és védik szervezetünket, de ínycsiklandó ízélményeket is tartogatnak. A juice-fogyasztással tehát – a zamatos, változatos ízeknek köszönhetően – a gasztronómiai örömök sem tűnnek el, csupán átalakulnak. Valójában a frissen préselt levek „élő ételek”, amelyek aktív emésztőenzimeket, pigment- és ásványi anyagokat, vitaminokat tartalmaznak. Működésüket tekintve ezek többletenergiával látják el testünket, a fogyasztástól számított 15–20 percen belül már eljutnak szervezetünk összes sejtjéhez, így megspórolják számunkra az emésztésre fordított energia egy részét. Ezeknek az értékes anyagoknak az ellensége a hő, főzés hatására elbomlanak. A nyersen fogyasztott, hőkezelés nélküli zöldségekben és gyümölcsökben azonban az enzimek aktívak maradnak, csökkentik az emésztőrendszerre háruló energiaigényes feladatokat, így annak lehetősége van regenerálódásra, a szervezetnek pedig több energia jut a gyógyulásra, karbantartásra. Mattheisen Mária kötetében hangsúlyozza, hogy valójában nem maguk a juice-ok gyógyítanak, csupán segítséget nyújtanak a megfelelő tápanyagok szállításában a szervezet számára, hogy ezekkel felvértezve önmagát gyógyítsa.

A személyes tapasztalatokra támaszkodó szerző arról is beszámol, hogy a juice-fogyasztás megkezdésével a felépülési folyamat azonnal elindul és a változás már rövid időn belül érezhető. Ez a fordulat, az esetleg rég nem látott vendégként érkező jó közérzet és a változatos, finom ízek felülírják korábbi bűnös szokásaink élvezeti értékeit, a tőlük való búcsú így végül nem is kényszer, hanem egy kellemes és természetes folyamat magától értetődő eredménye.

„Azt szinte mindenki tudja, hogy az egészsége érdekében mi az, amiről nagyjából le kellene mondania. Azt is, hogy elvileg több zöldséget kellene fogyasztania, többet aludnia, többet mozognia… De az, hogy hogy kezdjen hozzá, több okból is, már egy nehezebb kérdés. Úgy gondolom, hogy amivel én foglalkozom, az segít elindulni egy olyan úton, ami később finomítható, tovább hangolható, egyénre szabható, és amiről minden bizonnyal már nem szeretnénk visszafordulni” – mondja Mattheisen Mária.

Mattheisen Mária könyve tehát többféle választ is ad arra, miért lett olyan népszerű manapság a nyersen préselt ivólevek fogyasztása. Ez a szívvel és a szerző legjobb tudása szerint összeállított, modern, friss hangvételű olvasmány és sokszínű receptgyűjteménye azért született, hogy energizáló és ínycsiklandó megoldásokat adjon különféle egészségügyi, testsúly-, közérzet-, illetve motivációs problémákra.

A nyomtatott és online formában is elérhető JUICE, amire a tested vágyik egyedülálló ismeretanyagával segíthet abban, hogy fokozatosan, apró lépésekkel felvértezzük szervezetünket számos külső ellenséggel szemben, gyökeresen javítsunk életminőségünkön, új, váratlan energiákkal töltődjünk fel. A JUICE, amire a tested vágyik életmódjavító könyv nyomtatott és digitális formában is megvásárolható a www.juiceamireatestedvagyik.hu oldalon, árusítja a www.topjuicers.hu, a  Börze étterem és kávéház és a 36 Bisztró is.

A Starbucks is támogatja a magyar egészségügyi dolgozókat

A Starbucks kiemelt figyelemmel kíséri a koronavírussal kapcsolatos helyzetet, amely többletterhet ró a magyar egészségügyi dolgozókra. A kávézólánc ezért döntött úgy, hogy saját eszközeivel támogatja az érintetteket. A vállalat saját munkavállalói március 20. óta folyamatos kávé-házhozszállítást biztosítanak több hazai intézmény számára is. Az igények felmérése alapján szemes, illetve őrölt kávét juttattak el budapesti, debreceni, szegedi és pécsi egészségügyi központokba, többek között a Heim Pál Gyermekkórházba, a Szent János Kórházba, a debreceni Kenézy Gyula Kórházba, a Szegedi Kettes Kórházba, a Pécsi Megyei Kórházba, a SOTE sürgősségi részlegére, és a Péterfy Sándor Utcai Kórházba is. A támogatást saját futárokkal, érintkezésmentesen szállítják ki az egészségügyi dolgozóknak.
„Minden tisztelet megilleti a magyar egészségügyi dolgozókat, akik közösségünk érdekében mindent megtesznek a járvány leküzdéséért – mondta el Kerek Fanni, a Starbucks hazai brand managere. – A Starbucks törekszik arra, hogy aktív résztvevője legyen a helyi közösségi életnek, ezért tartjuk fontosnak, hogy ebben a nehéz helyzetben kávénkkal támogassuk azokat, akiknek talán az egyik legnagyobb szüksége van a kitartásra.”

Ingyenes interaktív hangoskönyvek

Az iskolák távoktatásra való átállásával a magyar családoknak kihívást jelent, hogy a gyerekek a megváltozott körülmények ellenére is folytatni tudják a tanulást. A Samsung ezért fogott össze az oktatási szakemberek által is elismert BOOKR Kids-programmal, és tették ingyenesen elérhetővé a BOOKR Kids Mesetár több mint 400 interaktív hangoskönyvét egy hónapra. A Mesetárban olyan klasszikus és modern interaktív történetek találhatók, amelyek különleges keverékei az animált digitális könyveknek és képességfejlesztő játékoknak. A történeteket ismert színészek keltik életre, többek között Molnár Piroska, Szacsvay László és Gálvölgyi János, így azok hangoskönyvként is élvezhetőek. A „Mesék tanuláshoz” polc kifejezetten az alsó és a felső tagozatos gyermekek anyanyelvi nevelését segíti, míg az „Angol nyelven” szekcióban nyelvtanulást támogató könyvek jelennek meg anyanyelvi színészek tolmácsolásában.

„A jelenlegi helyzetben, amikor a kapcsolattartás legbiztonságosabb módját a digitális megoldások nyújtják, kiemelten fontos, hogy hatékonyan tudjunk élni a technológiában rejlő lehetőségekkel – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke. – Nagyon örülünk, hogy a Samsung segítségével ilyen kiváló és immáron széles körben elérhető, otthoni tanulást segítő programmal tudjuk segíteni a magyar családokat.”

„Egyetemi kutatások bizonyítják, hogy a könyveinkkel olvasók átlagosan 15–20 százalékkal eredményesebben teljesítenek az olvasás és a szövegértés különböző részterületein. Óriási öröm számunkra, hogy ebben a kényszerhelyzetben a könyvtárunkat most az egész ország elött megnyithatjuk, és megoldást nyújthatunk a családoknak az otthontanulás nehézségeire” – mondta el Horváth Dorka és Karányi Dani, a BOOKR Kids alapítói.

A Mesetárban március 25-től egy különleges mesével is találkozhatnak az olvasók, amely igyekszik a gyermekek számára is érthető módon segíteni a kialakult járványhelyzet kezelését. A kézmosás fontosságáról dr. Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány vezetője írt mesét, amelyet Czuder Tamás illusztrált. A mese egy hónapon túl is ingyenesen elérhető marad a Mesetár polcain, a további tartalmak pedig az ingyenes hónap után egy, három és hat hónapos előfizetéssel érhetők el.

Az együttműködés részleteiről és a Mesetár elérhetőségéről további információ a https://www.samsung.com/hu/samsung-bookr-mesetar/ oldalon érhető el.

TikTokkerek fogtak össze az idősekért

Népszerű TikTokkerek álltak a Follow Me Influencer marketing ügynökség és az ArvaliCom kommunikációs ügynökség kezdeményezése mellé, amelyet aztán a miutcank.hu közösségi oldal is felkarolt.  Néhány nap alatt már közel háromszázezer főt sikerült a több mint egymilliós össz eléréssel rendelkező népszerű fiataloknak megszólítaniuk.  A miutcánk.hu-n lehet jelezni, ha valakinek vagy akár önmagunknak, de legfőképp az idős embereknek segítségre van szüksége, és itt körül is lehet nézni, hogy a saját biztonságunkat is védően mi magunk, az ismerőseink, a szomszédaink hogyan tudnak másoknak szervezetten segíteni. Számos népszerű TikTokker azonnal a jótékonysági akció mellé állt. Ők a TikTok oldalukon és Instagram felületeiken népszerűsítik az akciót. Üzeneteik néhány nap alatt már több mint 300 000 emberhez értek el. A résztvevő TikTokkerek: Zömbik Jázmin, Makk Adrienn, Szilágyi Cintia, Tatár Tomi, Padányi Máté, Varga Bettina, Chizy, Csorvási Tamás, Nasz Dani, Beri Márkó, Juhász Viktória, Liszkai Márk, Nikosz Niki, Makovics Tina, Gódor Titanilla, Noé Dominik, Pankotai Péter, Kozma Panna, Kovács Nikoletta, Radics Zsombor. A miutcank.hu arra is buzdít mindenkit, hogy az alábbi plakátot töltsék le a weboldalról, és ragasszák ki minden egyes lakóházban, így még több idős, rászoruló emberhez jut el a segítségkérés lehetősége.

Cikkajánló:

Tavaszi feltöltődés kívül belül a Galvanic Body Trioval és a Nu Skin Tegreen kapszulával

Hogyan fokozzuk az ellenállóképességünket?

Az illatok közérzetjavító hatása

Kulcsszavak: , , , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble