728 X 90

Hírek, programok és újdonságok

By Frizura & Szépség

Egy csokorba gyűjtöttünk nektek híreket, újdonságokat és program lehetőségeket!

Nőiesség és kultúra a Calzedonia legújabb kampányában

Az olasz harisnyamárka eddig egyedülálló módon mutatta be basic, színes harisnyáit. A márka szakít a hagyományokkal és a külföldi modellek helyett a Győri Balett öt gyönyörű táncművészével népszerűsíti kollekcióját. „Tánc közben az lehetsz, ami csak lenni akarsz abban a pillanatban” – hangzik el a mondat a világ talán leghíresebb táncos filmjében, a Dirty Dancingben. A Calzedonia is épp erre a gondolatmenetre építette fel legújabb projektjét és változtatta át a Győri Balett öt táncosát legújabb kampányának főszereplőivé. A különleges koncepció mozgalmas és izgalmas képeket eredményezett, és olyan megvilágításba helyezi a harisnyákat, amilyenben talán még sosem láthattuk. A kampányban Guti Gerda, a Harangozó-díjas Gyurmánczi Diána, Herkovics Eszter Adria, Marjai Lili Anna és Tetiana Baranovska pózolnak és mutatják be az izgalmas árnyalatokban pompázó harisnyákat. A trendszínek mellett természetesen visszafogottabb árnyalatokat is találhatunk az 50 denes, puha, nem áttetsző, matt harisnyanadrágok között.

Fedezzük fel Pandorát!

Avatar, a lenyűgöző blockbuster kiállítás megérkezett Budapestre. A Discover Pandora – a XXI. század filmtermésének egyik legjelentősebb, korszakalkotó alkotása, James Cameron Avatar című filmje inspirálta azt a kiállítást, amit Európában először Budapesten mutatnak be. A rendkívül látványos blockbuster kiállítás a Pandora lélegzetelállító környezetét és lenyűgöző teremtményeit mutatja be. Az esemény február 2-án nyílt az Andrássy Élményközpontban és tart május 31-ig.

„Büszkeség számunkra, hogy a világ több pontján már nagy sikerrel bemutatott kiállítás európai turnéját Budapesten indítja” – mondta Illés Gabriella. „A rendkívül látványos kiállítás olyan cégek együttműködésével jött létre, mint a GES nemzetközi rendezvényszolgáltató vállalat kreatív csapata, a Lightstorm Entertainment és a FoxNext” – tette hozzá a producer.

A Discover Pandora-kiállítás megragadja és elhozza a Földre egy idegen világ lenyűgöző szépségét, egyedi betekintést kínálva abba, hogy Pandora szemszögéből milyennek látszik saját bolygónk. A szórakoztató és oktató kiállítás látogatói – életkoruktól függetlenül – megismerhetik Pandora világának tudományos és csodálatos jelenségeit. Olyan lenyűgöző elemeket mutat be, mint a Hallelujah-hegység, a Lelkek fája és olyan teremtmények életnagyságú mását, mint a lélegzetelállító ikrán, az óriási páncélosló, a vad viperafarkas, a fénylő Hexapéd csakúgy, mint a fenséges Na’vi. A látogatók ismereteket szerezhetnek a Pandora felfedezését lehetővé tevő űrutazásról és tudományos eredményekről az Alpha Centauri naprendszerben. Interaktív tevékenység formájában találkozhatnak Pandora őslakosaival, beszélgethetnek a Na’vi néppel, a 270 centiméternél is magasabb humanoid lényekkel kultúrájukról, nyelvükről, illetve zenéjükről. Megtapasztalhatják, milyen gyönyörűek Pandora ékszerként ragyogó, belső fénykibocsátásra képes növényei és állatai, megismerhetik az AMP mobil páncélruha használatát.

 

Ismerkedjünk a VAN GRAAF 2019-es tavasz-nyári kollekciójával

A következő szezonban bátran öltözhetünk tetőtől talpig finom pasztell árnyalatokba. Hódít a tengerész stílus az elengedhetetlen piros, fehér vagy kék oldalcsíkos szoknyákkal és nadrágokkal. Találkozhatunk majd a 90-es éves laza, feliratos darabjaival és a párducmintától sem kell elbúcsúzni!

Időtlen, tiszta és kifinomult elegancia!

Csodás a Navona Fashion téli kollekciója, amelyet Borbély Alexandra színésznővel mutatott be Megla Rózsa divattervező. Az anyagok ismét szépségesek, mint ahogy a szabásvonalak is. Rózsa kollekciójában mindig találunk minden alkalomra megfelelő öltözetet, legyen üzletasszonyos look, sportosan elegáns vagy akár báli ruháról szó. Itt megnézhetitek a teljes kollekciót!

My Clarins új kollekció a Clarinstól

Csodás helyszínen mutatta be a sajtónak a Clarins a my Clarins új generációs arcápolási kollekcióját tele természetes összetevőkkel!

Az arctisztítóktól a hidratáló krémen át a mattító stiftig mindent megtalálunk ebben az új termékcsaládban! A mind a csomagolás mind a termékek illata nagyon üde és fiatalos.

Teszteltük a Schwarzkopf Professional Fibre Clinix hajkezelését

Blanke Dávidnak és a Fibre Clinix hajkezelésnek köszönhetően a hajam fényesebb és puhább lett. Ajánlom nektek is kipróbálásra ezt a professzionális kezelést. Dávid nekem a Bonacure Keratin Boostert használta a hajszépítés során. Már korábban írtunk is róla a Frizura & Szépség Magazinban.
Itt olvashattok róla: https://www.frizuraszepseg.hu/szepito-ujdonsagok-8/

Nyári vándortúrára hív a Fjällräven

Hatodik alkalommal rendezi meg idén nyáron Magyarország emblematikus, többnapos közösségi túráját a Fjällräven divatmárka. Az ötnapos Fjällräven-vándortúra a Balaton-felvidék legszebb tájait járja be 2019. július 29. és augusztus 2. között, ezúttal egy új, Zánkától Badacsonyörsig tartó útvonalon. Az év legígéretesebb nomád élménytúrájára január 21-től lehet regisztrálni a https://vandortura2019.hu/ weboldalon. A mára már hagyományt teremtő kezdeményezés célja a közösségi természetjárás népszerűsítése, valamint a vándortúrázás hagyományainak felelevenítése. Ennek megfelelően, ahogy a korabeli vándortúrázók, úgy a Fjällräven-vándortúra résztvevői is maguk viszik felszereléseiket hátizsákjaikban az öt nap során, az éjszakákat pedig sátorban töltik a kijelölt kempinghelyeken. Idén először közvetlenül a Balaton partjáról indul a túra, és oda is érkezik vissza. A túranapok után közös vacsora és spontán közösségi programok várják a kirándulókat a táborhelyeken, a befutót pedig közösen ünnepelhetik majd Badacsonyörsön. Öt napból háromszor rövidebb távot is választhatnak az indulók, így a kezdő természetjárók is bátran indulhatnak az úton. A teljesítménytúrákkal ellentétben a Fjällräven-vándortúrán nem a gyorsaság a legfontosabb, hanem az, hogy a résztvevők jókedvvel, biztonságban járják végig régi és új barátaikkal a 110, illetve 75 kilométeres útvonalat.

Környezetbarát megoldások a Sturbucksnál

A Starbucks 2019 első negyedévében kampányt indított, amelynek célja, hogy papírpohár helyett a környezetbarát alternatív megoldások mellett döntsenek a magyar fogyasztók. A Starbucks amellett, hogy tervei szerint 2020-ra teljesen száműzi a műanyag szívószálakat üzleteiből, valamint Magyarországon az elsők között biztosít 90 forint kedvezményt azoknak, akik a kávézókban a saját Starbucks-tumblerükbe vagy bögréjükbe kérik kávéjukat, most olyan környezettudatos akciót hirdet, amellyel szeretné meggyőzni a magyar vásárlókat arról, hogy újrahasznosítható poharakat használjanak az eldobható papírpoharak helyett. „Nem mindegy, hogy milyen kávét iszunk, és nem mindegy, hogy miből. A magyar kávéfogyasztók már megkedvelték a Starbucks felelős termelésből és etikus forgalmazásból származó kávékülönlegességeit. A következő lépés, hogy az eldobható poharakat fenntartható alternatívára cseréljék.

A Starbucks karakteres, lágy ízű eszpresszóval szélesítette a  kávékínálatát A sötét pörkölésű Espresso Roast mellett elérhető világos pörkölésű Blonde Roast egy új generációs, könnyű, de erőteljes eszpresszó, amelyet akár cappuccino, hosszúkávé, tejeskávé vagy éppen vaníliás italkülönlegesség formájában is fogyaszthatunk. A Starbucks Blonde Roast az első olyan kávé, amelyet latin-amerikai és kelet-afrikai kávébabok keverékéből, kifejezetten eszpresszó lefőzéséhez alkottak meg. Ennek köszönhetően minden lefőzött csészében megfelelően érvényesül az íze. Illatában az afrikai régiókra jellemző citrusos aromákat fedezhetünk fel, ízjegyeiben a citromos, narancsos jelleg mellett kellemes, karamellás íz érvényesül. A kávé savasságát és közepes testességét leginkább americano és eszpresszó típusú kávék fogyasztásakor tapasztalhatjuk meg, ez inspirálta a kávézóinkban olvasható ajánlást, „Lágy, de ütős!” A Starbucks jelenlegi szemeskávé-kínálatából leginkább a latin-amerikai Veranda áll legközelebb a Blonde Roast-keverékhez. Azok számára, akik otthon is szeretnék élvezni a lágy, de ütős ízélményt, ezt a keveréket javasoljuk.  Espresso Roast: a kávézólánc egyik legautentikusabb kávékeveréke. Az Espresso Roast a legsötétebb pörkölésű kávé a Starbucks kínálatában, a klasszikus olasz kávézás élményét eleveníti fel. 1975 óta, szinte a kezdetektől megtalálható a kínálatban. Alapvetően minden eszpresszóalapú italt ebből a keverékből készítenek a kávézókban. Az Espresso Roast esetében már illatra is érezhetjük, hogy markáns kávéról van szó, köszönhetően igazán sötét pörkölésének, valamint a latin-amerikai és óceániai régióból származó kávébakok keverékének. A kóstolás során egy nagyon testes, közepesen savas ízélményt kapunk, ízjegyeiben csokoládéra, karamellára emlékeztet.

Könnyebb percek a nehéz pillanatokban is a kiskunhalasi PICi babáknak és koraszüleiknek

 Termosztátok, mobil pulzoximéter, digitális csecsemőmérleg, mikrohullámú sütő, mosó- és szárítógép, valamint új pelenkázók és fotelek a legeslegkisebbek és családjuk kényelméért. Hazánkban minden 10. csecsemő koraszülöttként jön világra; az ő ápolásukat és szüleik számára is az otthonosabb körülmények megteremtését szolgálják azok az eszközök, amelyeket január végén adott át a Koraszülöttekért Országos Egyesület (KORE) a NaturAqua a Kiskunhalasi Semmelweis Kórház Perinatális Intenzív Centrumának (PIC). A támogatást jelképező tábla átadásán a kórház képviselői és a KORE önkéntese vettek részt.

A világ legjobb „külföldi japán” séfjei között is sikeresen helytállt Kurkó Zsolt!

A budapesti Sushi Sei étterem séfhelyettese óriási küzdelemben a Washoku World Challange tokiói döntőjén is kiválóan szerepelt. Nagyon tisztes helytállással zárta a versenyzést a magyar csapat az egyik legfontosabb japán szakácsversenyen. A Washoku World Challenge negyedik helyezettje a magyar Kurkó Zsolt. Miután 2018. szeptember 13-án Párizsban Európa legjobbjának bizonyult a magyar séf Kurkó Zsolt, Japánban ezúttal már az volt a cél, hogy a japán fővárosban is megmutassa a tudása legjavát a szerény, de ambiciózus szakember. Tokióban, január 28–29-én kétnapos versenyen mérte össze a tudását a többi kontinens válogatóversenyeinek győzteseivel. Kurkó Zsolt, miután a Le Cordon Bleu-ben tartott kontinensviadal utána hatalmas dicséretet kapott a japán zsűritől, hiszen gyakorlatilag tökéletesnek minősítették a versenymunkáját, így igen bizakodóan készült a Japánban zajló döntőre is: „Egyszer már jártam Japánban, de hatalmas lehetőség, hogy ismét eljuthatok oda, és a szakma legjobbjaival találkozhatok. Természetesen nagy célokkal kelek útra.”

És ez nem csak kincstári optimizmus volt, Kurkó Zsolt, a Sushi Sei séfhelyettese kiváló teljesítménnyel végül a negyedik helyet szerezte meg a kétnapos versenyen. A zsűri külön kiemelte, hogy az étel minden egyes eleme különleges ízvilággal rendelkezett. „A riválisaim nagyon komoly helyekről érkeztek, hatalmas tapasztalattal a hátuk mögött, hatalmas küzdelem volt, amiből rengeteget tanultam a jövőre nézve! Itt minden apróság számít, a szigorú zsűri figyelmét nem kerüli el semmi sem, nüanszok döntenek.

A Sushi Sei csapata nélkül nem sikerülhetett volna, rengeteg segítséget kaptam a felkészülés során Seiichi Kusumotótól, japán séfünktől és a csapat többi tagjától. Közös sikerünk ez!” Héder Irma, a Sushi Sei tulajdonosa is a helyszínen izgulta és tolmácsolta végig a versenyt: „Óriási élmény volt az egész verseny, rengeteget tanultunk is belőle, alapanyagismerettől a japán gasztronómia féltett titkaiig nagyon sok tanulsága volt, ezeket otthon is kamatoztatni tudjuk, a versenyen elért szép eredmény pedig az egész japán túra megkoronázása volt!”

 


[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség