728 X 90

Júliusi divathíreink!

By Frizura & Szépség

Csemegézzetek júliusi divathíreinkből! 🙂

Itt az Answear Denim fesztiválja!

 Mi lehetne tökéletesebb baráti találkozóra, spontán kirándulásra, nyári strandpartira és fesztiválozásra, mint a farmer! Az idei nyári szezonban az Answear-márka újraértelmezte és megújította az ikonikus ruhadarabot. A farmer árnyalatai, a klasszikusak mellett a kéktől a szürkéig még változatosabb színeket sorakoztatnak fel.

A fehér szín a napbarnította bőrt merészen kiemeli, és remek alapot teremt, hogy kitűnj finom megjelenéseddel a tömegből. Az alapdarabokat mintás felsőrészekkel, díszített, hangsúlyos színű, valamint visszafogott, egyszerű fazonú ingekkel kombinálják.

A vintage-stílusú, elegáns, pántos ruhák a 40-es évek táncparkettjére repítenek minket. A légies szoknyák és ruhák nagyszerű választásnak bizonyulnak a forró hétköznapokon. Az Answear-márka dizájnerei millió farmerverziót terveztek a klasszikus minitől a különböző maxiváltozatokig. Egy igazi terndkövető divatikon szekrényében ott van egy klasszikus és egyben univerzális farmerdzseki, melyet többféleképpen, változatos stílusokban viselhet. Sportosan, lezseren, de akár egy esti programhoz koktélruhával is tökéletes választás. Amióta a farmer meghódította a divat világát, minden szezonban ki tud harcolni magának egy ikonikus trendszerepet! Most az Answear.hu-n elkezdődött a Denim-fesztiválszezon, ahol remek kedvezmények is megörvendeztetik az ide látogatókat!

Rubint Rella a Tezenis nyári fürdőruhakampányának arca

A 2018-ban elkezdett közös munkát folytatva a márka ezúttal a nyári kampánya főszereplőjének választotta a népszerű hazai sztárt. A brand egyenesen a napfényes Los Angelesbe repítette Rellát, ahol amellett, hogy a fürdőruhakampány csodálatos képei elkészültek, Rella a Coachella-fesztiválon is részt vehetett a Tezenis jóvoltából. Az idei kollekció frissebb, élettel telibb és energikusabb, mint valaha. A kampány keretén belül Rellát mind a 11 magyarországi üzlet kirakatában, webkampányban és a hatalmas épülethálókon láthatjuk viszont.

A 2019-es nyári szezonban a jelszó: színek minden mennyiségben. Ebből kiindulva a márka rengeteg árnyalatot vet be minták sokaságával ötvözve az energikus összhatásért, amik tökéletesen passzolnak a forró nyári hangulathoz. Színes gyümölcsminták a mediterrán hangulathoz, állatminták a szenvedélyes trendi külsőhöz, kontrasztos színkombinációk a színskála minden árnyalatában, mini és maxi virágok, valamint az elmaradhatatlan vintage-stílus, ezek a legjellegzetesebb jegyei a Tezenis új fürdőruha- és fehérnemű-kollekciójának.

Itt az idő, itt a Chronos!

Magyarország első számú óramagazinja júniusban debütált a sajtó munkatársai előtt. A sajtóreggelinek az exkluzív Felix Kitchen & Bar adott otthont. Ínycsiklandó finomságok, smoothiek és egy kötetlen szakmai beszélgetés várta a meghívott vendégeket. Az esemény moderátora Bihari Ádám stílustanácsadó volt, aki köszöntötte a vendégeket és bemutatta Palásti Márta főszerkesztőt, Singhoffer Norbert óraszakértőt és Kertész Réka szerkesztőt. A budapesti székhelyű JTO Media Magazin és Könyvkiadó Kft. gondozza a német Ebner Media Group GmbH & Co. KG tulajdonában lévő óramagazint, a „Chronos Hungary”-t, amelyet (nem csak) a magyar óraszakma várt már izgatottan. Németország, Japán, USA, Törökország, és Lengyelország után Budapest is bekapcsolódik a globális óravérkeringésbe, ahol a saját tartalmak mellett a prémiumkategóriás órák legérdekesebb és legkülönlegesebb híreiről számol be a szerkesztőség.

A svájci, a müncheni és a többi fontos órakiállításokról olvashatnak az órák szerelmesei, de fontos és kiemelkedő szerepet kap az ékszervilág, az extravagáns autók és a szokatlan divathullámok is. Az óraműpontossággal az újságárusoknál kéthavonta megjelenő magazin természetesen a social media csatornákon is aktív jelenléttel éri el a közönségét, akik a szakmán kívül az esztétika, a szépség, a kifinomultság, de a legfrissebb trendek, (óra)irányzatok vagy a vagány, művészeti szépséggel létrehozott ruha- és ékszerdarabokról szólnak majd. A budapesti szerkesztőségben Palásti Márta CEO- és főszerkesztő nőies ereje és Lipcsei Árpád felelős szerkesztő szaktudása mellett a budapesti munkatársak magyar vonatkozású tartalmakat jelentetnek meg az eredeti német „Chronos”-cikkeken túl.

A szerkesztőség legkülönlegesebb támasza a Magyarországon órásképzést szerzett és a legnagyobb külföldi óramanufaktúráknál (Corum, Roger Dubuis, Girard Perregaux, Permigiani, Hublot és Omega) tapasztalatot nyert Singhoffer Norbert. A Chronos szakértője második generációs órásmesterként vesz részt az alkotói munkában, magabiztos szakmai tudást nyújtva így a magazin számára. A német kiadóval szorosan együttműködve a tervek között szerepelnek tematikus rendezvények, óramanufaktúra-látogatások, szakmai beszélgetések és bemutatók is, hiszen ki ne szeretné tudni, hogy mitől „pandás” egy óra számlapja, vagy éppen azt, hogy honnan ered a híres 007-es titkosügynök, James Bond legendás Omega-karórája.

Cikkajánló: Júliusi szépségújdonságok!

 

Kulcsszavak: , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség