728 X 90

Mesés helyeken jártunk Ausztriában!

By Frizura & Szépség

Az egyik kedvenc részünk Tirol Ausztriában, ahova bármikor szívesen visszatérünk. Egy csodás hotelt is felfedeztünk az European Diplomacy & Economics magazinnak köszönhetően.

Mesehotel

A Relais & Chateaux Jagdhof Spa Hotel egy mesehotel. Tirolban szinte minden kis és nagy hotel szépséges. A falfestések egyszerűen gyönyörűek a házak és a hotelek falain. Ezt persze a sok szép virág- és a faberakások csak megkoronázzák.

Teljesen oda voltunk a Jagdhoteltől is, mert minden nap tartogatott valami felfedeznivaló helyiséget vagy tárgyat a folyósokon, az étteremben, a wellnessparadicsomban.  A Pfurtscheller-család szállodája nagyon zegzugos, így minden napra jutott valami, amire rácsodálkozhattunk.

Kezdjük a szobákkal, szépségesek tele mindennel, amire csak szükséged lehet egy hotelszobában. A terasz csodás kilátást biztosít a környező hegyekre és a szálloda előtt folyó patakra.

A wellness- és a kinti fürdőrész is pazar. Szerintem egy hét sem lenne elég felfedezni az össze helyiségét a meditációs szobától a római pihenőszobáig.

Októberben még kint úszkálni és közben a csodás tájban gyönyörködni egyszerűen leírhatatlan érzés.

És akkor nézzük az ízeket! Minden reggel terülj-terülj asztalkám várt minket, de aki már Ausztriában járt, annak nem kell bemutatni az osztrák reggeliket.

És akkor még gondoljunk hozzá kicsit! Nagyon szeretek finom, minőségi, házi és különleges dolgokat enni, így nehezem fogom magam vissza. Mondanom se kell, hogy így pár kilóval gazdagabb is lettem pár nap alatt.

A hotel a Relais & Chateaux-lánc része, így a vacsorák is fenségesek voltak. Igazi költemények kerültek minden este elénk a 2 órás vacsora alatt.

Csodás környék tele kirándulóhelyekkel

A környék tele van kirándulóhelyekkel is, bár egy hetet úgy is el tudnék itt tölteni, hogy ki se mozdulok a hotel területéről.

20 perc autózással már a felvonóval felfelé haladhatunk Tirol tetejére, ahol már javában síelnek is.

Egy nap alatt nyárból a télbe érkeztünk ősszel. :)

Kovács M. Dórával az European Diplomacy & Economics magazintól

Két órán belül már Olaszországban vagyunk, ha szeretnénk. Bolzanót semmiképpen ne hagyjuk ki, ha arra járunk. Egy kis ékszerváros a hegyekkel körbevéve.

Molnár Gréta

Fotók: Frizura & Szépség magazin

Jagdhof Spa Hotel

European Diplomacy & Economics magazin

Cikkajánló: Tippek az “okos” utazáshoz

Kulcsszavak: , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]