728 X 90

Nyári arcápolás

By Frizura & Szépség

A nyári időszakban az arcápoló termékeket más szempontok szerint kell megválasztani, mint télen. Ilyenkor is ajánlatos betartani a klasszikus alapokat, azaz a tisztítás, a tonizálás, és a hidratálás alapvető teendők továbbra is.

másolat  nagy web nyári arcápolás beauty

A nyári időszakra jellemző, hogy a bőr erőteljesebben zsírosodik, és izzad, ezért a szennyező anyagok, a por könnyebben megtapad a bőrön, és gyakrabban tömíti el a pórusokat is. Éppen ezért nagyobb gondot kell fordítani a bőr tisztítására, és a pórusok összehúzására

A másik jellemző probléma ebben az időszakban a bőr szárazsága, hiszen a légkondicionáló, vagy a nyaralás során a sós víz, erőteljes szárító hatással lehet a bőrre. Ennek kompenzálására a bőrtípusnak megfelelően kell kiválasztani a krémet, de nyáron ez legyen könnyebb állagú, és kevésbé zsíros, mint a télen használt készítmény. A hidratálást ne csupán a nappali időszakra korlátozd, hiszen éjjel nő a bőr vérellátása, és még hatékonyabban tudja befogadni a bőrápoló termékekben megtalálható jótékony anyagokat. Ráadásul egy szuper krémmel nemcsak hidratálhatunk, hanem ránctalaníthatunk is!

Talán a legnagyobb gondot az erőteljes UV sugárzás, illetve ennek kivédése okozza. Az arcbőr, sőt, az ajkak bőre is képes leégni, ha nem gondoskodunk a védelméről! A nappali arckrémek nagy részében már található 15-20-as fényvédő faktor, érdemes erről még a vásárlás előtt tájékozódni. Ha szeretünk sminket viselni, akkor mindenképpen próbáljunk csak egy leheletnyi alapozóval dolgozni, de talán jobb választás, ha egy könnyű BB krémmel kendőzzük el apróbb bőrhibáinkat. Ha a tervben azonban strandolás, vagy egész napos kirándulás szerepel, hezitálás nélkül nyúlhatunk a naptej után! Az arc védelmére speciális, könnyű textúrájú napvédő szerek állnak rendelkezésünkre, érdemes válogatni közülük például a Nivea Sun Light Feeling Napvédő Arckrém nem ragad és nem hagy nyomot az arcbőrön. Akár smink alá is felvihető, mert könnyű, és hamar beszívódik; mindennapos használatra is alkalmas.

Arcgyakorlatok a fiatalos megjelenésért

Ahhoz, hogy izmaink jól nézzenek ki edzeni kell őket. És ez érvényes az arc izmaira is. A has, láb, és fenék izomzata esetében alkalmazott elveket használhatjuk az arc izmainak fitten tartása esetében is! A célzott gyakorlatoknak feszesítő, emelő és fiatalító hatása lehet. Íme hét gyakorlat a szép nyak, a sima arc, a feszes szemkörnyék és a határozott ajakkontúr visszaszerzése, illetve megőrzése érdekében. Próbálja ki, és ismételje napi rendszerességgel!

Szép nyak és helyes testtartás

Álljunk egyenesen, és koncentráljunk a testtartásra. Tartsuk finoman egyensúlyozva a fejet, ahhoz hasonlóan, ahogyan a virág szára tartja a virágot. És tarkóból nyújtózzunk felfele.  A helyes testtartás garancia a szép nyak megőrzésére. Vagy esetleg látogassunk el egy Pilates órára, ahol megtanulhatjuk, hogyan kell helyen beállítani a testünket és mire kell figyelni napközben is.

Hattyú nyak

Álljunk egyenesen, és nyomjuk előre az alsó állkapcsot, hogy a nyak izmai megfeszüljenek. Tartsuk ezt a pózt 2-3 másodpercig, majd engedjük vissza az állkapcsod és lazítsunk. Ismételjük meg a gyakorlatot tízszer.

Feszes áll és arc

Szorítsuk ökölbe a kezünket, és tegyük az áll alá. Enyhén nyissuk szét a szánkat majd toljuk az alsó állkapcsot lefelé, az öklünk irányába, amivel ellenállást fejtünk ki. Tartsuk ezt a pózt 6-10 másodpercig, majd lazítsunk. Ez a gyakorlat megfeszíti az áll alatti és az állkapocs izmokat. Ha ezeket az izmokat karbantartjuk, feszes állra és arcra tehetünk szert.

Feszes orca

Fújuk fel mindkét pofinkat.  Lassan engedjük ki a levegőt, miközben óvatosan paskoljuk az arcunkat a tenyerekkel

Felső ajak feszesítése

Húzzuk szélesre az ajkunkat, mintha mosolyognánk, és nyomjuk őket erősen egymásnak. Érezzük a nyomást a száj körüli izomban, mely az ajkaink kialakításában játszik szerepet. Tartsuk ezt a pózt pár másodpercig, majd lazítsuk el izmainkat.

 Tonizált szemkörnyékért

Helyezzük a mutatóujjunkat a szemöldök alatt elhelyezkedő szemöldökcsontra, a hüvelykujjukat pedig a szem alá. Nyissuk tágra a szemünket, majd próbáljuk meg becsukni, és pislogni. Minden alkalommal, amikor megpróbálunk pislogni, érezni fogjuk a szem környéki izmok feszülését. A gyakorlat végén csukjuk be a szemet, és pihentessük egy kicsit.

Sima homlok

Tegyük az ujjainkat vízszintesen a homlokunkra. Emeljük meg a szemöldököt és a szemhéjakat az ujjaink tapadását kihasználva. Tartsuk ezt a pózt 6-10 másodpercig, majd engedjük el. Érezni kell a homlok izmainak feszülését a gyakorlat során. Ezután pihentessük a megdolgoztatott területet.

Forrás és fotó: Nivea


[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble