728 X 90

Nyári hírek, újdonságok

By Frizura & Szépség

 

A Ford pár héttel ezelőtt egy különleges sajtóesemény keretében mutatta be az új Ford Mustang karcsúbb, gyorsabb és modernebb változatát, ami megújult külsővel, továbbfejlesztett hajtásláncokkal és futóművel, fejlettebb vezetősegítő rendszerekkel és még több személyre szabási lehetőséggel nyűgözi majd le a legendás modell európai rajongóit.

Az első új Mustangot Kiss Gergely háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó vehette ma át. A 5 literes, V8-as, immár 450 lóerős fekete Fastback Mustangot az előző modellhez hasonlóan egyedi arany-, ezüst- és bronzcsíkozás dísziti. A márkanagykövet aláírásával és a legendás hetes számmal ellátott autó új 10 fokozatú automata sebességváltón keresztül 4,3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre az autót. Az európai igényeknek megfelelő tuningnak köszönhetően a Mustang eddig is élvezetes vezetési élményét tovább fokozza a kifinomult MagneRide®-futómű és a választható üzemmódok választéka, amelyben az új, személyre szabható My Mode-beállítás is megtalálható. Szintén újdonság az aktív szelepes kipufogó, amelynek innovatív Jó szomszéd üzemmódja jól jöhet kora reggel és késő éjjel.

„A Mustang nálam régi szerelem, hisz ahogy sokan tudják, a garázsomban 2012 óta ott áll egy eredeti 65-ös évjáratú oldtimer Mustang. Nagy megtiszteltetés volt, mikor 2016-ban a Ford felkért, hogy legyek a legendás Mustang magyarországi márkanagykövete. 2 éve járok nap mint nap a Mustanggal, minden percét élvezem, de ez az új modell még nekem is tartogatott pozitív meglepetéseket” – mondta el Kiss Gergely.

„Imádom az új digitális műszerfalat, ahol szinte mindent a saját ízlésem és igényeim szerint állíthatok be, nem is beszélve a 450 lőerős teljesítményről, melyből a különböző üzemmódok a lehető legtöbbet hozzák ki – tette hozzá mosolyogva a sportolólegenda. Az európai vevők rajongása a Mustang iránt minden várakozást felülmúlt: az automobilizmus egyik legnagyobb legendájából már több mint 33 000 darab fut a kontinens útjain. Magyarországon a 2015-ös bevezetése óta 353 új Mustang került forgalomba.

Tartalmas és aktív kikapcsolódásra számíthatnak azok a gyerekek és felnőttek, akik a nyár folyamán vidéki városok fürdőhelyeire látogatnak. Czanik Balázs, a Capoeira Aerobik megteremtője ugyanis országos egészségfesztivál keretében igyekszik megszerettetni a mozgást és az egészséges életmódot a strandolókkal. 20 város, megannyi program és legalább 100.000 tornázó ember – tavaly ez volt az eredménye a B-Life Strand Egészség- és Sportfesztiválnak. Idén remélhetőleg még többen fognak sportolni a nyár folyamán. Czanik Balázs, a fesztivál rendezője nap mint nap szembesül a mozgásszegény életmód negatív hatásaival, amikor fogyni vágyók fordulnak hozzá segítségért. Éppen ezért szeretné minél több emberrel megszerettetni az aktív, egészséges életmódot. Amire igen nagy szükség van, hiszen az európai gyerekek egyharmada elhízott, emellett pedig a kontinens országai közül hazánkban van a legtöbb túlsúlyos felnőtt. „Az utóbbi években sokan ismerik fel, hogy egészségesebben kellene élniük, azaz szükséges változtatniuk az étkezésükön és sportolniuk kell. Szerencsére ezt egyre többen meg is teszik, de sajnos még mindig jelentős azok száma, akiknek ez hiányzik az életükből. A tapasztalatok azt mutatják, hogy egy fesztivállal kedvet tudunk csinálni a mozgáshoz. Ilyenkor együtt tornáznak a felnőttek és gyerekek, sőt teljes családok, ami komoly lendületet ad annak, akitől eddig távol állt az aktív életmód. A gyerekek nagyon szeretik ezeket a programokat, ezáltal a szülők is velük tartanak, és sokszor emiatt határozzák el, hogy többet fognak mozogni, mert a közösségnek nagy ereje van” – mondja Czanik Balázs, a Capoeria Aerobik megalkotója. A 20 állomásos B-Life Strand Egészség- és Sportfesztiválon többféle mozgásformát ismerhetnek meg az érdeklődők, emellett cukormentes és bio élelmiszereket kóstolhatnak, életmód tanácsokat kaphatnak. Különösen nagy figyelmet fordítanak a gyerekekre, akiket a sportolási lehetőségeken túl kreatív feladatokkal is ellátják. A B-Life Strand Egészség- és Sportfesztivál állomásait a fenti képen olvashatjátok.

Mennyei ízorgia, fenséges gasztrokavalkád: lekvárok, mézek, szörpök, pálinkák és egyéb barackos finomságok vártak azokra, aki kilátogattak a VII. Gönci barackvigasságra július 6–7. között Boldogkőváralján.

A kétnapos barackünnepen minden az édes gyümölcs körül forgott. Sajnos mi nem tudtunk elmenni rá, de egy képes beszámolót hoztunk róla.

A Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indít: a legmenőbb nyári pillanatokra vágyó fogyasztók páros fesztiválbelépőt nyerhetnek a Balaton Sound és a Sziget Fesztiválra vagy egy egyhetes nyaralást a siófoki Coke parti kecóban. Az együttműködés részeként a promóciós palackok címkéje különleges, leválasztható karszalagot rejt magában, a dekorációs céllal viselhető szalagon a három zenei fesztivál logója is megjelenik. A vásárlók a promóciós palackok kupakjainak belsejében nyomtatott kódot találnak. A kódot a nyar.coke.hu oldalra feltöltve megadhatják a felhasználók, melyik nyereménytípusért játszanak: a páros fesztiválbelépőért vagy az egyhetes balatoni lazulásért. Aki fesztiváljegyet szeretne, kiválaszthatja, hogy a három fesztivál közül melyiken szeretne részt venni. Aki pedig a Coke parti kecót választja, eldöntheti, hogy melyik héten szeretne a barátaival/családtagjaival lazulni. A promóció  augusztus 2-ig tart.

Kisebb baleset vagy apró horzsolás? Ne hagyjuk, hogy sérülésünk miatt szürkébe boruljon a világ! Színesítsük meg hétköznapjainkat a Hansaplast megújult, limitált kiadású sebtapaszaival: a metálhatású Don’t Worry és a trópusi Be Happy dobozok megannyi izgalmas színkavalkádot rejtenek idén is, melyek közül kedvünkre válogathatunk. Az apróbb sérülések jönnek és mennek, de egészségünk védelme érdekében minden bőrfelszínt érő horzsolásra érdemes fokozottan odafigyelni. A Hansaplast legújabb, limitált kiadású Don’t Worry és Be Happy sebtapaszai teljesen körülzárják a sebet, így megvédik azt a piszoktól és a baktériumoktól. Biztonságosan tapadnak, miközben könnyedén és fájdalommentesen eltávolíthatóak, vidám színeivel pedig garantáltan jókedvet csempésznek a mindennapjainkba. Fesztivál vagy kerti parti? A dobozokban megtaláljuk a metálárnyalatokban ragyogó geometrikus és a színpompás trópusi motívumokat is, melyekből könnyedén kiválaszthatjuk az alkalomhoz leginkább passzoló stílust. Kinek melyik lesz a kedvence?

Az Internetpatika webáruház elérhető árakkal és több mint 6000 termékkel várja a vásárlókat. Vásárlás 4 egyszerű lépéssel és 2-3 napos kiszállítással. Kattintsatok a képre és megnézhetitek az akciós termékeket a biztonságos nyaralás kapcsán. www.internetpatika.hu

 

 

 

Kulcsszavak: , , , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble