728 X 90

Örökké az állatkísérletek ellen!

By Frizura & Szépség

A The Body Shop volt az első nemzetközi szépségmárka, aki harcolt az állatkísérletek ellen. Az elmúlt három évtizedben a Cruelty Free International szervezettel közös munkájuk révén elérték, hogy az Európai Unióban 2013 óta tilos kozmetikai célú állatkísérleteket végezni. De ezzel még nem elégszenek meg. A világ többi részén továbbra is állatok szenvednek és halnak meg a szépségipar nevében, a kísérletekre vonatkozó törvényhozás pedig túlságosan összetett. Most egy nemzetközi egyezményt szeretnének kiharcolni erre.

Az állatkísérletek még mindig világméretű problémát jelentenek, ugyanis az országok 80%-ában még mindig nincs törvényi szabályozás a kozmetikai célú állatkísérletek ellen. Annak ellenére, hogy elérhetőek a megbízható alternatívák, állatok ezrei még mindig szenvednek. A Cruelty Free International becslései szerint világszerte évente 500 000 állat esik kozmetikai célú kísérletek áldozatául.

Az emberek össze vannak zavarodva az állatkísérletekkel kapcsolatban. Világszerte az emberek véget akarnak vetni a kínzásnak, mégis a meglévő törvények különböző szabályokból vannak összefoltozva, tátongó lyukkal rajtuk. Míg egyre több ország követel nem állatokon végzett biztonsági teszteket és többen a kozmetikai célú állatkísérletek ellen is tettek már lépéseket, van még munka bőven. Ahol az állatokon végzett kísérletek megengedettek – késztermékeken és alapanyagokon –, a legtöbb országban nem kötelező a tesztelési adatokat nyilvánosságra hozni, vagy a szabályozó szerveknek elérhetővé tenni. Ez hihetetlenül megnehezíti az állatkísérletek mértékének meghatározását. Amit biztosan tudunk, hogy egyetlen teszthez állatok százait is igénybe vehetik. Ha csak egy vállalat vagy ország is az állatkísérletek mellett dönt, annak az állatok életére gyakorolt hatása óriási méreteket ölthet. Mivel a világ országainak 80%-ában még mindig nincs törvény a kozmetikai célú állatkísérletek ellen, a nemzetközi szabályozás az egyetlen módja annak, hogy valóban véget vessenek az állatok felesleges szenvedésének.

„Nagyon sokat jelent számunkra, hogy a The Body Shop támogat minket és velünk együtt kampányol azért, hogy véget vessünk az állatkísérleteknek, örökre.” – Michelle Thew, a Cruelty Free International szervezet igazgatója.

A The Body Shop és a Cruelty Free International új kampánya, az „Örökké az állatkísérletek ellen” azért folyik, hogy betiltsák a kozmetikai célú állatkísérleteket a késztermékeken és az alapanyagokon is örökre, és a világon mindenhol az ENSZ nemzetközi egyezményen keresztül. Ez az eddigi legambiciózusabb kampány a kozmetikai célú állatkísérletek betiltására, a cél ugyanis 8 millió aláírás összegyűjtése.

 

 


[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble