728 X 90

Divatkörkép: Az ősz legújabb színei és stílusai

By Frizura & Szépség

Olaszos temperamentum és romantika jellemzi a Pinko új őszi-téli kollekcióját. Zsédenyi Adriennel, Juhász Annával és Kiss Eszterrel mutatta be legújabb, öt különböző trendre építő őszi-téli darabjait a Pinko az új belvárosi üzletében.  „Nagyon boldog vagyok, hogy júliusban átadhattuk a Pinko üzletét, mely a belváros közepén, a patinás Andrássy úton nyílt. A Pinko legkiemelkedőbb értékei a kreativitás, az innovatív szemlélet, a minőség és a megújulás, mely az új őszi-téli kollekció is maximálisan tükröz. A márka lényege az önkifejezés, a „micsoda nő” effektus közvetítése az épp aktuális hangulaton, ruhadarabokon keresztül – meséli a Pinko magyarországi cégvezetője, Kocsis Rozália.

A különleges divatesten a mindig stílusos énekesnő, Zséda is megjelent, aki egy csodálatos Pinko-ruhában vonzotta magára a tekinteteket. Zsédenyi Adrienn: „Szeretem a feltűnő darabokat, ugyanakkor a visszafogottság is jellemez.” Ha feltűnőre vágyok, akkor azt kapok, ha egyszerűre, akkor azt. Sportos és nőies egyben, és ez a kettősség rám is jellemző. A kollekció bemutatóján Juhász Anna magyar irodalmár és Kiss Eszter népszerű influencer is egy-egy gyönyörű és egyben vagány Pinko-szettben varázsolta el a vendégeket. „A divat és a ruhák iránti rajongásom egész kiskoromban kezdődött. Édesanyám elegáns kosztümjeiben és ruháiban a tükör előtt képzeltem el, milyen leszek nagylányként, vártam, hogy én is felvehessem ezeket a darabokat. Mindig abban hittem, hogy a belső és külső szépségre egyaránt figyelni kell” – kezdi Juhász Anna. „Szeretném hirdetni, hogy a divat, a ruhák sokat tesznek hozzánk, ugyanúgy jó megtalálni a személyiségünket tükröző darabokat, mint egy könyvet, ami akár egész életünkben üzen nekünk. Az estre választott Pinko-darabokban a személyiségem tükröződik: a fekete ceruzaszoknya ruhatáram alapja színpadon és a magánéletben is, a gyönyörű virágos top a természet iránti rajongásomat és a nőiességet hozta az estére nekem”mesél a divattal való kapcsolatáról Juhász Ferenc költő lánya.

 

A Pinko modern, eklektikus őszi-téli kollekciójában keverednek az elegáns és vakmerő jegyek. A 90-es évek sportos tréningjei mellett helyet kap az elegáns fekete, a megunhatatlan virágminta, de a puha kötöttek és a pufidzseki sem hiányozhat a polcokról. Az őszi-téli szezon színei a márkánál az élénksárgától a pinken, vörösön át a fáradt földszíneken keresztül az éjfeketéig vezetnek, az anyagok közt a jacquard, a farmer, a borjúbőr és a tweed tarol. Nincs is divatosabb, mint az underground pop-, techno- vagy rockszcéna divatját couture-darabokkal kombinálni. A Pinko híres Love táskakollekciója is megújult, ugyanis romantikus virág- és csillagminták, gyöngyös hímzések teszik még játékosabbá.

Büszkén mutatta be a Pandora Disney ékszerkollekcióját. A vibráló, kézzel megmunkált újdonságokat Mickey és Minnie egér figurája és más ikonikus Disney-karakterek ihlették, varázslatot csempésznek mindennapjainkba és arra inspirálnak, hogy megéljük álmainkat. Ezen az őszön mondjunk igent a varázslatra, és fejezzük ki vidámságunkat, örömünket és saját tündérmesénket ezzel az új Disney-ékszerkollekcióval, állítsuk össze saját dizájnunkat az elbűvölő választékból! Ismerjük meg az új Disney petite medálelemeket a Pandora kinyitható lebegő medálokhoz, melyeket – a többi Pandora-kollekció petite-jeihez hasonlóan – egyesével lehet megvásárolni, így szabadon szárnyalhat fantáziánk, és kifejezhetjük egyedi stílusunkat! A sterlingezüst Mickey- és Minnie-portré és a Minnie- és Mickey-csókcharmok egy kis varázslatot kölcsönöznek mindennapi megjelenésünkhez, fekete kristályokkal, áttetsző és piros cirkóniával és kézzel felvitt, piros és fekete tűzzománccal. A szezon másik újdonsága a Csillogó Pandora lebegő medál sterlingezüstből. Cirkóniával kirakott kerete és kristályüveg lapja gyönyörű keretet ad az egyénileg kiválasztott petite-medálelemeknek. Állítható láncának köszönhetően három hosszúságban hordhatjuk.

Viseljük a karkötőjén is a varázslatos sterlingezüst portrékat, mint például Disney Mickey-portrét és Minnie-portrécharmot! Innovatív stílus, gyönyörűen megmunkált, magas minőségű, etikus forrásból származó alapanyagok: ezek a Disney-ékszercsodák más Pandora-ékszerkollekció darabjaival is kombinálhatók, hogy álomszép érzéseket és megkapó történeteket fogalmazzunk meg! Mutassuk meg mesés személyiségünket azzal, amit hordunk, és tegyük mindennapjainkat álomszerűvé!

A Van Graaf 2017-es őszi-téli táskakollekciója. A táska olyan kiegészítő, ami egy nő ruhatárából sem hiányozhat. A fekete táska pedig abszolút MUST HAVE-darab. Ahogy Henry Ford is megmondta: „Mindenki olyan színű autót választhat magának, amilyet csak akar, feltéve, ha az fekete!” Ez az aranyszabály igaz a női táskákra is. A fekete sosem unalmas!

A Van Graaf most megmutatja a szezon legtrendibb darabjait. Metálos csillogás, láncok és bőr minden mennyiségben! Melyik a kedvenc fazonunk? Az egyikre biztos szükségünk lesz.

A The Naan Design magyar design brand idén lett 2 éves, de már bemutatkozott az olasz divathéten 2015-ben Rómában és most 2017 szeptemberben egyedülálló módon kapott lehetőséget bemutatkozni a 2018 tavaszi-nyári kollekciókat exkluzív helyszínen felvonultató London Fashion Weeken.

A márka prémium minőségű, budapesti műhelyében kézzel készített bőr táskáival és kiegészítőivel, hamar elismerést vívott ki a londoni divatvilágtól. A The Naan Design egy fiatal kortárs design márka. A naan egy organikus és instant lelki táplálék, mely nélkülözhetetlen a mindennapok rohanó világában, fizikai formában ölt testet ruházaton és kiegészítőin keresztül. Elsősorban az eleganciát és modernitást igénylő mai kortárs nagyvárosi nőknek és férfiaknak készül, függetlenül korra. A kollekciók darabjai, kiegészítői kézzel készülnek, fókuszban a magas minőségű alapanyagokkal. A brand alapfilozófiája, hogy minden ember, kortól függetlenül álmokkal, célokkal, vágyakkal teli és ezekért képes tenni! Ezért minden kollekció egy-egy értéket képvisel, hogy mindenki megtalálhassa azt, mely leginkább közel áll hozzá!

A The Naan Design – elsőként Londonban bemutatott – 2018-as tavaszi-nyári “Éclat” kollekciójára a felkavaróan céltudatos felszabadultság, a karakán maszkulin formákba öltöztetett klasszikus elegancia stílusjegyei a jellemzőek. A tervezőnő, Natasa Litvin, a ruházat, bőrtáskák és kiegészítők tervezésénél szem előtt tartotta a márkára jellemző értékközpontúságot, melyet jelen esetben a mélyről fakadó magabiztos Önszeretet ragyogása köré épített fel. Meghatározó színei a pompázó arany, puha kék, ezüst és vibráló fehér.

Inspirációért visszatért Milan Kundera Halhatatlanság c. regényéhez, mely egy nő hanyag mozdulatának gesztusából születik. Az Éclat Nő egy jelenség, felfigyelnek rá, test-lélek és szellem egységes összhangot alkot, örömteli, felszabadult kisugárzása másokat is magával ragad. A kollekció kampányfotóit átitatja a pillanatnyi buja érzékiség, mely pazar festményként tárul elénk, egyetlen röpke mozdulatsorban.

Az Intimissimi új flagshipüzletének megnyitását ünnepelte pár héttel ezelőtt New Yorkban olyan sztárok társaságában, mint Ana Ivanovic, Dakota Johnson, Ella Mills, Irina Shayk és Sarah Jessica Parker. Az 5400 négyzetméteres, a Fifth Avenue-n elhelyezkedő üzlet Intimissimi- és Calzedonia-termékeknek egyaránt otthont ad három emeleten, bensőséges, butik hangulatú környezetben.

Itt van az Intimissimi every wear book. A nők manapság egyre határozottabbak és szem előtt tartják a bőrükkel érintkező szövetek minőségét és a szálak teljesítményét, ez vezetett az „Intimissimi Every Wear Book” című gyakorlati útmutató megszületéséhez. A könyv afféle zsebvademecumként összeilleszthetőség, kényelem és teljesítmény szempontjából mutatja be és illusztrálja azokat az anyagokat (selyem, gyapjú-selyem, csipke, modál, modál-kasmír, hőtartó modál-kasmír, modál-csipke, modál-selyem, Supima® pamut, természetes pamut, lézervágott pamut és mikroszál), melyekből az Intimissimi a „fehérnemű fölött” viselhető basic és kultikus darabjait (topok, mellények, bodyk, hosszú ujjú kötöttáruk, alsók stb.) alkotja meg. Mostantól minden nő könnyedén el tudja dönteni, milyen anyagot válasszon, illetve melyik szövetet párosíthatja a „megfelelő” fehérneművel a nap bármely szakában. Egy lehetőség arra, hogy megismerjük öltözködésünk minden aspektusát, ez a filozófia a modern nőt ünnepli, aki egyre inkább tudatában van belső és külső bájának.

Az eszmét az #insideandout hashtag is tökéletesen összefoglalja, amelyet az Intimissimi azért választott, hogy ezzel kommunikálja a női szépségről szóló, új elképzelését. A nő pragmatikus, modern és büszke az érzékiségére. Az Intimissimi Every Wear Bookjának modellje Irina Shayk, a márka múzsája, akinek ellenállhatatlan szépsége a mai nőideál eszméjét testesíti meg, aki – az elegáns érzékiség mellett – az Intimissimi által életre keltett kényelmet és minőséget is képviseli. Az útmutató amelyet világszerte a vásárlók számára terveztek, október végétől elérhető a márka magyarországi üzleteiben. Érdemes mielőbb beszereznünk saját példányunkat.

A Calzedonia újabb izgalmas meglepetést tartogatott a divatkülönlegességekért a rajongóknak: szeptember 22. és október 1. között a márka ismét a nemzetközi trendkedvencet, az örökérvényű neccharisnyát ünnepelte, és ebből az alkalomból divatos díszítőelemeket kínált mindazoknak, akik szívesen alakították át kedvenc Calzedonia-darabjaikat egyedi műalkotásokká.

A díszítőelemekkel (virágokkal, csillagokkal és gyöngyökkel) bármilyen típusú Calzedonia-neccharisnyát saját ízlésükre formálhattak, legyen szó mikro- vagy makroneccről, glitter- vagy akár longuette-stílusúról. Inspirációként megmutatjuk Schreiter Lilla, a Styledust stylistjának stílustippjeit is!

A Shoe Bazaar őszi/téli cipőkollekciójában vagány darabokat találunk a mindennapokra – A Shoe Bazaar kínálatában a rojtos megoldások, vagy épp a western csizma sarok idén is megtalálható, ahogy találkozhatunk lovaglócsizmára emlékeztető modellel is. Elhagyhatatlan a velúr, vagy a bokán átfutó, duplán tekert cipőfűző. Megjelennek a földszínek, és kedvencünk lehet a szőrme, ami nem csak stílusos, de a téli hidegben jó szolgálatot is tesz: biztosan nem fog fázni a lábunk ezekben a bélelt bakancsokban! Alapszínek a fekete, a barna, a konyak, de bátran vegyünk fel egy krémszínűt, egy szürkét, ahogy az ősz kedvenc színét, a bordót is!

Izgalmas részletek egy kis extravaganciával – Ahogy az őszi szettekben előkerültek a motoros dzsekik, a szegecselt, varrt kabátok, úgy a cipőknél is megjelenik ez a stílusjegy, de egy kis csavarral. Ezen a télen olyan bakancsokat hordhatunk, amelyek alapvetően vagány, kicsit maszkulin darabok, ám egy-egy kiegészítő megbolondítja, így igazán extra lábbelink lehet. Sok esetben ez egy szatén cipőfűző, lakk betét, vagy csillogó textil betoldás. Ettől a karakteres vonalak lágyabbá válnak. Ha még tovább szeretnénk fokozni, akkor válasszunk olyat, amelyen csillogó kődíszek találhatóak. Jöhetnek a szőrme rátétek, pomponok, és bátran viseljünk a hűvösebb napokon színesebb cipőt, csizmát!

Nőies megoldások, finom darabok – Bár télen a legtöbb esetben a kényelem kerül előtérbe, szerencsére nem kell lemondanunk a nőies megoldásokról akkor sem, ha éppen csizmáról van szó. Akár tűsarokról, akár vastagabb sarok kialakításról legyen is szó, a csizmák formája, vonalvezetése elegáns, ugyanakkor kényelmet sugall. Továbbra is divat a térd fölé érő csizma, lehetőleg a vádlira és a combra simuló szárral. Ha fokozni szeretnénk, akkor válasszunk olyat, amit hátul apró masnik díszítenek, vagy épp, mint egy fűző feszül a lábunkra. Jöhetnek a csattok, az arany betétek, kedveltek a szőr pomponok, amik játékosságot és kifinomultságot adnak a lábbelinek.

Idén immár 9. alkalommal rendezik meg a divat legjelentősebb hazai ünnepét, a Marie Claire Fashion Dayst november 17. és 19. között a Várkert Bazárban. A különleges háromnapos esemény középpontjában az Art of Fashion, a kortárs művészet és a divat összefonódása áll. „Idén a Divat a művészetben koncepció köré szervezzük a Marie Claire Fashion Dayst, ugyanis láthatjuk, hogy az elmúlt nyolc év során mennyi tehetséges ifjú magyar tervező mutatta meg magát és művészetét a kifutón. Szerintünk a fiatal tervezők kreatív ötleteik által nemcsak szakemberek, hanem művészek is, akiket egy pillanatnyi hangulat, különböző művészeti ágak, eltérő koncepciók inspirálnak és ebből a gondolatból kitartó munkát követően egy csoda születik. A Marie Claire Fashion Days kifutóján ezt az összművészeti hatást szeretnénk megeleveníteni, azt, hogyan kapcsolódik össze a divat, a zene, a vizualitás és az egyéb művészeti ágak” – mesél a divatesemény idei koncepciójáról László Krisztina, a Marie Claire magazin főszerkesztője. A háromnapos divatünnep idén is a pénteki szakmai nappal indul november 17-én, amikor a hazai sztárélet kiemelkedő alakjai is kifutóra lépnek. A divathétvége egyedi színfoltja Zoób Kati, aki márkájával, a Katti Zoóbbal először lép a Marie Claire Fashion Days kifutójára.

A Galla 2017 őszi/téli kollekciója egy jégbezárt csodás világ. A Sarkvidék jeges szépsége és törékeny egysége ihlette meg Galla Zoltán Pétert, hogy 2017. őszi/téli kollekciójában ennek a különleges tájnak a részleteit ruhákba öntse. A kollekció darabjaiban tetten érhető az áttetszőség, a törékenység, a természet formáló ereje. Megjelennek a hűvösebb színek, a fehér, a kék számos árnyalata, a szinte feketébe hajló mélykék, és az elhagyhatatlan fekete.

A futurisztikus modellek kiemelkednek a tömegből, azonban természetes anyaguk, mint a gyapjú vagy a pamut, a hétköznapok kényelmét nyújtják. Egységet képeznek a természet érintetlensége és a nyüzsgő metropolisz között, hogy azok is megtalálják kedvenc téli viseletüket, akik a különleges darabokat kedvelik.

A kollekcióban egyaránt találunk női, férfi és uniszex ruhadarabokat, amelyek az átmeneti időben és a hideg beálltával is kedvelt darabjaink lehetnek.

A legismertebb bajor bakancsgyártó tavaly ősszel jelentette be együttműködését a 128 éves múltra visszatekintő gumiabroncs gyártóval. A Hanwag és a Michelin azért fogott össze, hogy teljesen új talptechnológiával készült, új generációs túrabakancsokat hozzanak létre közösen. A Hanwag új téli bakancsait már a Michelin® V-Rough talprésszel látták el, amely a gumigyártó Alpin 5 téli abroncsainak mintájára készül.

Az új talprész egyedülálló abroncsmintájának köszönhetően könnyen megkülönböztethetővé teszi a Hanwag-bakancsokat bármilyen más lábbelitől. A különleges gumiösszetevők olyan felületet képeznek, amelyek városi és hegyi terepen is maximális csúszásgátlást biztosítanak akár –30 fokban is. A Hanwag idén télen három bakancsot hoz el, amelyek a Michelin® V-Rough talptechnológiával készülnek: Anvik Gtx, Aotea Gtx, Moapa Gtx/Moapa Lady Gtx.

A svéd túrafelszerelés-gyártó, a Fjällräven elhozta Magyarországra új generációs őszi és téli kollekcióját, amely mind városi, mind outdoor- és a magashegyi túrázáshoz tervezett termékeket is felsorakoztat. Az új ruhák és kiegészítők külső rétege a Fjällräven saját gyártású Eco-Shell anyagából készült, amely PFC-mentes (per- és polifluorozott vegyületek) impregnálásának köszönhetően a világ egyik legkörnyezetkímélőbb víztaszító rétegének számít. Az új termékek között találjuk a Fjällräven első magashegyi felszereléscsaládját is, a Bergtagen-termékeket.

Eco-Shell. A természetjárás tagadhatatlanul reneszánszát éli, arról azonban kevés szó esik, hogy a túrázás során a legkülönbözőbb módokon károsíthatjuk a környezetet. Alapvető, hogy egy kirándulás során nem hagyunk hátra szemetet, azonban legalább ilyen fontos, hogy túraeszközeink előállításuk és a használatuk során se szennyezzék a természetet.A svéd túrafelszerelés-gyártó speciális, három rétegből álló megoldása újrahasznosított poliészter felhasználásával készült, olyan gyártási módszereket alkalmazva, amelyek az energiaforrásokat és a rendelkezésre álló infrastruktúrát is fenntartható módon veszik igénybe. A városi termékektől kezdve a magashegyi túrázáshoz készített darabokig a gyártó új kollekciójának legtöbb darabja az Eco-Shell-technológia segítségével éri el a maximális funkcionalitást.

Bergtagen. A magashegyi túrázást a legtöbben az extrém sportolók hobbijának tartják, azonban kellő felkészüléssel és megbízható felszereléssel sokan betekintést nyerhetnek a fák szintje feletti világba. A Fjällräven idén egy olyan négy rétegből álló magashegyi ruházatot is elhoz, amely rendszert alkotva védi viselőjét extrém időjárási körülmények között is. A Bergtagen-kollekciót svéd túravezetőkkel együttműködésben hozták létre, amely így visszanyúl a magashegyi expedíciók gyökereihez, és a túrázás során leggyakrabban felmerülő helyzetekre, problémákra ad megoldást. Az aláöltözetből közép-, héj- és szigetelőrétegből álló ruházat minden egyes darabja külön is hordható, ugyanakkor együttesen tökéletes expedíciós felszerelést alkotnak.

 

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ne maradj le cikkeinkről

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás