728 X 90

Hírek és érdekességek

By Frizura & Szépség

Csemegézzetek az októberi hírekből és érdekességekből!

Hírek és érdekességek

Monica Bellucci, a híres olasz színésznő az arca a NIVEA megújult Anti-Age-termékcsaládjának, a NIVEA Hyaluron Cellular Filler arcápolóknak. Az új kampány, amelyet Bruno Avellian filmrendező neve fémjelez, világszerte arra ösztönzi a nőket, hogy megújuljanak, és arcbőrük természetes szépségét hangsúlyozzák a leghatékonyabb termékekkel.

Hírek és érdekességek

Monica Bellucci hiteles képviselője, sőt szimbóluma az időtlen nőiességnek. A színésznőt a kampányban hétköznapi, személyes környezetében láthatjuk, mesterien színre vitt jelenetekben, korunk egyik legnagyobb művésze, rendezője és fotográfusa, Bruno Avellian rendezésében.  „A NIVEA mindig része volt az életemnek, és a családtagjaim körében is az első számú választás, így a mindennapi szépségrutinom fontos eleme” – mondta a színésznő.  

Hírek és érdekességek

A belülről áradó ragyogás köti össze Belluccit a Nivea hyaluron cellular filler-termékcsaláddal. Az Anti-Age-formula felturbózza a bőrsejtek hialuronsav-termelését, ezáltal feszesebbé, tömörebbé teszi a bőrt, segít csökkenteni a ráncokat, amelynek következtében a nők jobban érezhetik magukat a bőrükben.  Monica Bellucci a természetes szépség és az olaszokra jellemző életigenlés egyik szimbolikus alakja, akit most a NIVEA-család tagjaként üdvözölhetünk. Barbara Jelinkova, a Beiersdorf régiós marketingvezetője így fogalmazott: „Monica egy mindenki által ismert és kedvelt szépségikon, hírneve messze túlmutat az olasz piacon. Ő tökéletesen megtestesíti a NIVEA által képviselt értékeket: nőiesség, hitelesség, család, megbízhatóság.”

Segítség, ahol igazán szükség van rá! A Barnängen termékek megvásárlásával most mi is pénzt gyűjthetünk a gyermekeknek. Minden megvásárolt Barnängen-termék után ugyanis a márka 10 Ft-ot adományoz az SOS Gyermekfalvak Magyarország számára! Az ismert svéd márka tehát nemcsak a bőrünkkel, de a társadalmi felelősségvállalással is törődik. A márka neve magyarul azt jelenti „gyermekek virágmezeje”, így nem véletlen, hogy a Barnängen kiemelten fontosnak tartja a gyermekek védelmét és a róluk való gondoskodást. „Lagom” életérzés a bőrápolásban, itthon is. Van egy szó, amelyet minden svéd ismer: lagom.

Ez a szó összetett jelentést hordoz, és egy egész életstílust foglal magában. Nem túl sok. Nem túl kevés. Pont jó. A lagom a kellemes egyensúly érzésének svéd kifejezése. A márkát 1868-ban Stockholmban alapította Johan Wilhelm Holmström, ikonikus szappanja 1873-ban jelent meg a piacon, és a márka már 1876-ban a királyi udvar hivatalos beszállítójává vált. A Barnängen azóta is a különleges, természetes, tiszta és kímélő termékek gyártója. Mostantól új parabén-, szilikonmentes, vegan kézkrémekkel is jelentkezik Magyarországon a márka.

A budapesti Sushi Sei étterem sous chéfje nyerte a Washoku World Challenge európai versenyét Párizsban, így ő képviseli majd kontinensünket a tokiói döntőn 2019 elején. A Washoku World Challenge a japán gasztronómia legjelentősebb eseménye. A hatodik alkalommal megrendezett Washoku World Challenge alapvető célja, hogy elismerje a világ különböző pontjain dolgozó lelkes szakácsokat, akik külföldi származásuk ellenére elkötelezetten ápolják a szigetország gasztronómiai hírnevét. A különleges verseny mögött a Japán Mezőgazdasági, Erdészeti és Halászati Minisztérium áll. New York, Los Angeles, Bangkok és Oszaka mellett Párizs adott otthont a világverseny idei fordulóinak, az öt győztes 2019 elején Tokióban küzd majd a végső győzelemért. Az óbudai Sushi Sei étterem idén harmadik alkalommal vesz részt a neves nemzetközi versenyen, egyedül képviselve Magyarországot. Kurkó Zsolt sous chef tavaly a harmadik helyen végzett az európai döntőben.

A chéf idén még nagyobb lelkesedéssel vágott neki a felkészülésnek és a megmérettetésnek, amelynek meg is lett az eredménye. Munkáját az étterem japán chéfje és teljes csapata segítette. A több mint 10 éves múltra visszatekintő Sushi Sei japán étterem autentikus kínálattal és különleges atmoszférával várja a japán gasztronómia szerelmeseit. Az Óbuda szívében, a Kolosy tértől mindössze karnyújtásnyira található elegáns étterem innovatív technológiával ötvözi a tradicionális ízeket, az eredmény pedig a magyar vendégeket és az itt élő ázsiai közösségeket egyaránt lenyűgözi. Az étterem japán chéfje, Seiichi Kusumoto és csapata elhivatottan dolgozik azon, hogy az ázsiai ízek budapesti kedvelői megismerhessék a japán konyha tradicionális finomságait. Az étterem magáénak tudhatja a JETRO (Japán Külkereskedelmi Szervezet) által kiállított bizonyítványt, ami a Japán Mezőgazdasági, Erdészeti és Halászati Minisztériummal karöltve igazolja az étteremben felszolgált ételek autentikus és a japán elvárásoknak maximálisan megfelelő elkészítését. A nevezés részletei: http://washoku-worldchallenge.jp/6th/en/apply.html.

Mobil az iskolában – áldás vagy átok? Míg Franciaországban az idei tanévtől betiltották az általános iskolai mobilhasználatot, más országokban előszeretettel használják az órákon a gyermekek saját digitális eszközeit. Magyarországon maguk az intézmények dönthetnek arról, hogyan korlátozzák a mobilok és tabletek használatát. A közfelfogás szerint az okostelefonok elvonják a diákok figyelmét nemcsak a tananyagról, hanem egymásról is, ugyanakkor olyan fogalmak születnek, mint az e-learning vagy az m-learning, azaz a digitalizáció és a mobileszközök használata tanulási, oktatási célokra. Egy biztos: ma már tanár és diák zsebében is állandóan ott lapul a kicsi, de sokat tudó készülék, amely a tanulás során számos jól alkalmazható funkciót rejthet.

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac! 31 millió látogatás, 150 tonna gomba, 1000 tonna kenyér, 5500 tonna csirkehús, 6500 tonna burgonya, 2 millió darab lángos – csak néhány szám az idén 20 éves Fény Utcai Piac életéből, amely szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve mond köszönetet hűséges vásárlóinak.

Az elmúlt húsz évben több mint 31 millió látogatás történt a Piacon, amely folyamatosan változó arccal, de továbbra is a budai oldal legismertebb és leglátogatottabb piaca maradt. A reneszánszát élő intézményben a hűséges vásárlók mellett egyre nagyobb arányban tűnnek fel fiatal családosok, és akár huszonéves fiatalok is. A Piac egy tavalyi kutatása szerint a “piacozás” egyre népszerűbb a fiatalabb korosztályban is. A Piac 20 éves születésnapja alkalmából a Piac szeptembertől négy hónapos programsorozatot rendez. A látogatók már találkozhattak lufihajtogató bohóccal, arcfestővel, karikaturistával és bűvészshow-val is, de vár még rájuk egy retro kiállítás, fotópályázat és óriásbuborék-bemutató is. A tavalyi esemény óriási sikere után idén újra lesz jótékonysági akció is. Jelenleg a csaknem 20 000 négyzetméteren található 150 üzletnek az önkormányzattal együtt több, mint 60 tulajdonosa van.

 

Kulcsszavak: , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble