728 X 90

Frizura & Szépség novemberi hírek és újdonságok

By Darók Ramóna

Elhoztuk a legfrissebb híreket és újdonságokat, csemegézzetek belőle 🙂

Frizura & Szépség novemberi hírek és újdonságok

 

Vásárlással segíthetünk 🙂

Angliában idén ünnepli 11 éves születésnapját a Charity Pot. Itthon a Lush-boltokban és a webáruházban 2010 óta kapható ez a luxusminőségű kéz- és testápoló. Azóta minden egyes eladott tégely vételárát – az áfa befizetése után – teljes egészében jó ügyekért küzdő kis szervezetek támogatására fordították. Ha már valaki vásárolt Charity Pot testápolót, akkor az az jelenti, hogy segített kutyaházakat beszerezni télire a menhelyi blökiknek, megoldani a rászoruló gyerekek nyári étkeztetését.

Frizura & Szépség novemberi hírek és újdonságok

Hátrányos helyzetben élő gyerekeknek foglalkozásokat szervezni, gondoskodni a hajléktalanok kutyáiról, kísérleti állatokat menteni, fejleszteni a városi kerékpározást, bemutatni az alternatív zöld energiák előnyeit az atomenergiával szemben,  humánusabbá tenni a hajléktalanokkal való bánásmódot és jobbá tenni még sok mindent az emberi jogok, a környezetvédelem és az állatjólét területén.

Frizura & Szépség novemberi hírek és újdonságok

Ha most vásárolunk Charity Potot

Ha most vásárolunk Charity Potot, akkor az ár, amit fizetünk érte, az állatvédő szervezetek közül a Szentendrei Árvácska Állatvédő Egyesület, az Ebben Együtt, a Szentendrei Kisállatkert, az emberi jogokért küzdő csoportok közül részben az Utcáról A Lakásba, részben a Tasz Mondo Projekt  támogatását szolgálja. Mi is tehetünk javaslatot, hogy a jövőben mely szervezet kapjon támogatást a Charity Pot jóvoltából! Ajánlásunkat küldjük el a charitypot@lush.hu e-mail címre vagy amennyiben jelentkező szervezet nevében írunk, kérjük el a jelentkezéslapot ugyanezen az e.mail címen.

Novemberi vegyes hírek

Feltörekvő divattervezők és fodrászok figyelem! 🙂

A Syoss-márka 2019-ben ünnepli a 10. születésnapját, melynek alkalmából hirdet egy nívós versenyt feltörekvő divattervezők és fodrászok részére, melynek keretében 1 millió forintot nyerhetnek karrierjük beindításához. A Syoss Hair & Fashion Award 2019 célja, hogy felfedezze a tehetséges divattervezőket és fodrászokat egy nívós verseny keretein belül. A versenyzők egy bemutatkozó videó feltöltésével jelentkezhetnek. A versenyen való részvételhez a fodrászoknak 3 fotót kell feltölteniük az általuk elkészített frizurákról, vágás, színezés, elegáns kategóriában. A divattervezőknek egy ruhatervet kell készíteniük, melynek témája a fekete/fehér/fekete-fehér, elegáns stílus. A felöltött alkotások a közönség szavazatai és a szakmai zsűri véleménye alapján kerülnek be a döntőbe a 10 legjobb közé. A döntőbe jutott 10 divattervező és 10 fodrász egy egyedi Syoss-divatbemutató keretében indulhat a fődíjért. További infók és jelentkezés: www.syossaward.hu.

10 éves az Aquaworld élménybirodalom

Ha azt mondjuk fedett élményfürdő, strand, családbarát szálloda és apartmanház, meghitt spa és profi fitneszközpont, még nem árultunk el mindent hazánk egyik legösszetettebb élménybirodalmáról. Az Aquaworld Resort Budapest Hotel és Élményfürdő immáron tízedik éve törekszik arra, hogy maximálisan kiszolgálja vendégei igényeit „strandpapucstól egészen a tűsarokig”! A 10 éves Aquaworld szeretné, ha mindenki vele ünnepelne, ezért még felsorolni is nehéz, hogy hányféle meglepetéssel készül a szülinapja alkalmából!

10 évesek óriás szülinapi bulija! Akik idén ünneplik a 10 éves szülinapjukat azok december 8-án ingyenesen vehetnek részt a nagy Aquaworld szülinapi partin, ahol óriás torta, ajándékok és vidám programok várják az ünnepelteket. Jó hír, hogy december 20-ig minden 10 év alatti gyermek ingyen szállhat meg a hotelben, így a családok pénztárcabarát módon akár több napra is beköltözhetnek az élménybirodalomba. 10 éves házassági évforduló extrákkal! Az Aquaworld, mint kedvelt esküvő helyszín, azokra is gondolt, akik idén ünneplik a 10. házassági évfordulójukat. A különleges ajánlat része 2 éjszaka foglalása esetén, standard szoba helyett most ajándék lakosztály és egy gyertyafényes vacsora. www.aquaworldresort.hu

Novemberi vegyes hírek

Gerorge Clooney talpig páncélban

George Clooney a legújabb Nespresso-kampányban talpig páncélban tér vissza a képernyőre. J Szerintünk neki még ez is jól áll. 🙂 Célja, hogy felkutassa a királyság legkivételesebb kávéját. A kisfilm történetét az a fáradhatatlanság ihlette, amivel a Nespresso arra törekszik, hogy vásárlóinak minden alkalommal kivételes kávéélményben legyen része. A Nespresso idei ünnepi kínálatát Párizs ihlette. Nespresso Variations Paris Macaron: a Livanto gabonás aromái gyönyörű harmóniában olvadnak össze a mandula édeskés ízével, felidézve a pillanatot, amikor beleharapunk egy macaronba. Nespresso Variations Paris Praliné: ez az ízesített eszpresszó kerek egészként egyesíti a Livanto ízeit, a mogyoró pörköltségét és a karamella édességét. Harmonikus keverék, ami a pralinédesszertek emlékét idézi. Nespresso Paris Black: rendkívül aromás Arabica-keverék a Robusta izgalmas csavarával. Gabonás, diós ízek, sűrű textúra… és mindezt fűszeres, fás felhangok színesítik.

Novemberi vegyes hírek

Fjällräven Polar 2019 túra

Akár mi is pályázhatunk a jövő áprilisban esedékes, 300 kilométeres Fjällräven Polar 2019 túrára, amely során a világ 10 régiójából kiválasztott 20 nyertes jelentkező 5 nap alatt szeli majd át az északi sarkkör legszebb tájait szánhúzó kutyák segítségével. A résztvevők utaztatásáról, felkészítéséről, az út során használt felszerelésekről, valamint az étkezésről is a szervező, a Fjällräven gondoskodik. A pályázók idén november 15. és december 13. között tölthetik fel jelentkezésüket a Fjällräven Polar hivatalos oldalára, és ugyanebben az időszakban gyűjthetnek a honlapon szavazatokat közösségi csatornáik, ismerőseik és egyéni ötletek segítségével. Minden régióból két versenyző indulhat egy a túra honlapján összegyűlt szavazatok, egy pedig a nemzetközi zsűri döntése alapján, ahol a kreativitás, a frappáns megoldások és az elhivatottság bemutatása lesznek a döntő szempontok.

Novemberi vegyes hírek

A legpicibb hőseink

A legnagyobb nap a legpicibb hősöknek. 🙂 November 17-én volt a koraszülöttek világnapja. Országszerte szervezett programok és lilába öltöztetett épületek hívták fel a figyelmet a koraszülés fontosságára. Évente 8000 gyermek jön idő előtt világra Magyarországon. A koraszülés jelensége így minden évben közel tízezer hazai családot érint. Ezen a napon a legPICibb hősökre, plusz a téma fontosságára és aktualitására hívta fel a figyelmet minden perinatális intenzív centrum (PIC), minden lila fényárba borult épület, és számos esemény, például PIC-látogatások, játszóházbeli koracsalád-találkozó, koraszülöttosztályon dolgozóknak virágátadások és más aktivitások a Koraszülöttekért Országos Egyesület (KORE) szervezésében.

Novemberi vegyes hírek

Az aktivitások részét képezték a már felcseperedett koragyerekek látogatásai is, hogy köszönetet mondhassanak a PIC-en áldozatos munkát végző orvosoknak, nővéreknek, és kis játékokat vigyenek a jelenleg is koraszülött-ellátásban részesülő korababáknak. A világnap során újabb „koripokat” is átadtak a KORE képviselői a PIC-eknek: az önkéntesek által horgolt színes polipok tapintása a koraszülött csecsemőket a köldökzsinórra emlékezteti, így megnyugtatja őket, otthonosabbá, barátságosabbá teszi az inkubátort, amelyben növekszenek, gyógyulnak. Ráadásul aggódó szüleik is egy kedves állatfigurát látnak korababájuk körül a csövek és az érzékelők rengetegében. A NaturAqua, felismerve a koraszülöttség problémájának jelentőségét, három évvel ezelőtt döntött úgy, hogy támogatja a terhesség 37. hete előtt született babákat ellátó magyarországi koraszülött-intenzívosztályok családbaráttá tételét. A márka és a KORE 3 év alatt az ország 29 perinatális intenzív centrumát teszi otthonosabbá, hogy barátságosabb környezetben telhessenek a kórházban töltött hetek, sokszor hónapok.

Megérkeztek az Anandam új öblítői és mosógéljei 🙂

Az Anandam termékei közt magas minőségű organikus készítményeket találunk, melyek bőrünkkel érintkezve és az illatanyagot belélegezve nem terhelik a szervezetet, és nem károsítják a környezetet, legyen az kozmetikum vagy a háztartásban használt készítmény. Az ANANDAM ECO Hipoallergén Mosógél aloe vera és teafa 100% növényi hatóanyagot tartalmaz, ezenkívül  biológiailag lebomló. A mosógélt gépi és kézi mosáshoz ajánljuk, fehér és színes ruhákhoz, textíliákhoz. Kíméletes a színekhez, a textíliához és a bőrhöz. Növényi eredetű, hipoallergén illata sokáig megmarad. ANANDAM ECO Hipoallergén Öblítő levendula, vanília, rózsa és citrom biológiailag lebomló, természetes összetevőkből készült (kukorica- és kókuszolaj) hipoallergén öblítő, mely kellemes virágillatot és puhaságot kölcsönöz ruháinknak. Mi a szerkesztőségben az Anandam-termékek lelkes használói vagyunk, így bátran ajánljuk nektek is.

Novemberi vegyes hírek

50 éve kapható itthon a Coca-Cola!

A vállalat az évforduló alkalmából a kortárs magyar irodalom hat kiemelkedő képviselőjét kérte fel, osszák meg a nagyközönséggel a Coca-Colával kapcsolatos emlékeiket, élményeiket. Minden csütörtökön egy-egy új írás jelenik meg a www.coca-cola.hu oldalon Nyáry Krisztiántól, Bornai Tibortól, Cserna-Szabó Andrástól, Csukás Istvántól, Erdős Virágtól és Parti Nagy Lajostól. A Fanta mutatkozott be másodikként Magyarországon: 1988-ban Szabadegyházán indult el a gyártás. A Sprite 1991-ben érkezett.

Novemberi vegyes hírek

Ki mosogat el?

Ki az, aki elgondolkodott már azon, hogy a háztartásokban ki vállalja a feladatok oroszlánrészét? A Zewa friss kutatása lerántja a leplet arról, hogyan vélekednek a magyar családok a házimunka felosztásáról: a legtöbb szülő úgy gondolja, hogy a házimunka nem csak a nők kizárólagos feladata. Gyermekeink jövője szempontjából ráadásul igen nagy jelentőséggel bír, milyen mintát közvetítünk feléjük. Kinél melyik családtag mosogat el? 🙂 A Zewa a házimunka témáját körüljárva elkészítette legfrissebb online felmérését*, amelyben 200 kisgyermekes szülőt kérdezett meg arról, hogyan viszonyulnak a háztartáson belüli feladatmegosztás kérdésköréhez. A válaszadók döntő többsége, 75%-a szerint a házimunka nem csak a nők kizárólagos feladata. A számok ezzel szemben azt mutatják, hogy a hazai gyakorlat szerint a nők több mint kétszer akkora részt vállalnak a házimunkából (69%), mint a megkérdezett férfiak (31%). Tehát akkor mégis, ki mosogat el?

A válasz

A választ egészen biztosan mindenki kitalálta már: a nők szerint a nők, a férfiak szerint pedig a férfiak! A kutatás valóban arról árulkodik, hogy ebben a kérdésben nincsen egyetértés és mindkét nem túlbecsüli az általa végzett házimunka mennyiségét: a nők állítják, az általuk elvégzett otthoni feladatok aránya 80%, míg a férfiak úgy gondolják, a tennivalók közel felét ők intézik. A Zewa termékeivel, innovatív megoldásaival és újdonságaival folyamatosan arra törekszik, hogy elősegítse az otthoni gondoskodást. Sokan még ma is úgy gondolják, a házimunka és az otthoni tennivalók elvégzése csak az édesanyák felelőssége. A gyermekek jövőjét azonban nagyban befolyásolják azok a példák, amelyeket szülőként mutatunk, és amit otthon látnak, azt tekintik természetesnek. Legyünk mi is részesei annak a kezdeményezésnek, amellyel a Zewa népszerűsíti a közös gondoskodást a családban! Látogassunk el a Zewa Gondoskodni együtt jó kampányának weboldalára és álljunk ki mi is a közös gondoskodás mellett!

A Gondoskodni együtt jó kampányfilmet itt lehet megnézni.

Cikkajánló:  Színkavalkáddal a jó közérzetért

Kulcsszavak: , , , , , , , , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség