728 X 90

Hírek & programok: Kifli.hu grillparti, rózsaszín kürtőskalács-desszertek

By Frizura & Szépség

Sajnos nem tudtam elmenni az Édes Mackó Kürtőskalács Hétvégéjére, de remélem, hogy hamarosan eljutok azért az Édes Mackóba, hogy megkóstolhassam a legújabb finomságokat. Viszont a Kifli.hu grillpartijára sikerült elmennem. Nagyon szuper délelőtt volt sok finomsággal és érdekes bemutatkozóval. Azóta már rendeltem is tőlük és meg kell mondjam, hogy nagyon elégedett vagyok az első vásárlásommal. 😊 Pár hazai termelő, egyedi finomságait is megrendeltem és már kóstoltam is. Indulhat a főzés a Gretas Kitchen konyhájában. 😊

A kiskereskedelem forradalmasítása: 4+1 különleges dolog, amit megtudtunk a Kifli grillpartiján!

A Kifli.hu idén indította el online szupermarket és házhozszállítás szolgáltatását, ami egyik pillanatról a másikra vált népszerűvé. Október első napján jobban is megismerhettük a céget egy piknik keretein belül, az etyeki Plus 52 Gastro Hallban, ahol nemcsak Stoller Márton grillmester fantasztikus fogásaiból, hanem a Kifli.hu termékkínálatából is ízelítőt kaphattunk. Makkay János CEO személyesen vázolta fel az online szupermarket szimpatikus, ügyfélközpontú koncepcióját, jövőbeli vízióit, valamint a fenntarthatóságról és a hazai termelőkkel való együttműködésükről is beszélt.

A Kiflinél felismerték, hogy a rohanó hétköznapok új elvárásokat támasztanak a bevásárlással kapcsolatban: a kifogásolhatatlan minőség mellett az idő is megkerülhetetlen tényezővé vált. Többek között ezért jelenti a gyorsaság az egyik alapkövét a Kiflinek, amit több módon biztosítanak: szűk szállítási ablakkal, illetve aznapi (3 vagy 4 órán belüli) szállítással. Ennek a hátterét biztosítja, hogy a raktárkészlet minden egyes polca össze van kapcsolva a webshoppal – rendszeresen tudják monitorozni, szükség esetén pedig újratölteni a készletet, hogy a vásárlók friss és változatos termékek közül válogathassanak.

A koncepció további meghatározó része a felhasználói élmény magas szintű garantálása, valamint folyamatos fejlesztése, aminek az egyik ikonikus része a Kifli Polc: ez a funkció nemcsak listázza a minden háztartásban szükséges termékeket, de a korábbi vásárlások alapján személyre szabott válogatást is készít. Mindezek mellett hamarosan bemutatják a Kifli Séf funkciót is, ami egyfelől receptötleteket ad a vásárlóknak, másfelől lehetővé teszi, hogy egyetlen gombnyomásra a kosarunkba is helyezzük a hozzávalókat!

A Kifli.hu esetében hangsúlyos a kézműves, termelői és prémium termékkínálat, hasonlóan meghatározó a középkategória, mindezek után pedig a belépő szint – ezért köszönnek vissza a webshopból olyan pékek kenyerei vagy hentesek sonkái, amik a budapesti piacok standjain is kaphatók. Jelenleg 11.000 termék közül válogathatnak a vásárlók.

A Kifli.hu a fenntarthatóság jegyében több meghatározó elemet is beépített koncepciójába: a helyi termelők előnyben részesítése, a betétdíjas, de később ingyenesen újratölthető üvegek használata, de a csomagolások visszagyűjtése és újrahasznosítása mellett is vannak még olyan megoldások, amik nemcsak a bolygóra nézve kedvezőek, hanem a vásárlói tudatosságot is növelik. Ilyen például a „mentsd meg az élelmiszert” funkció, ahol a szavatossági idő lejártához közeledő termékeket akciós áron lehet megvásárolni. Persze attól sem kell férni, hogy a raktárkészleten maradt ételek a kukában végeznék, hiszen a legtöbb ilyen ételt – mielőtt lejárna a szavatossága – felajánlják a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek, akik gyorsan továbbítják is a rászoruló családoknak.

„Fontos eleme a Kifli koncepciójának a vásárló központúság és a vevőszolgálat magas színvonala, hogy mennyire vagyunk barátságosak, mennyire válaszolunk gyorsan. Ha valakinek véletlenül minőségi problémája van, akkor nem vitatkozunk, hanem rögtön megoldást kínálunk” – mesélte Makkay János, a Kifli.hu CEO-ja Csakis az, aki 100%-ig biztos a saját szolgáltatásának minőségében.

Rózsaszín kürtőskalács-desszertekkel a szűrővizsgálatok fontosságáért

„Október a mellrák elleni küzdelem hónapja, amikor a Mellrákinfó Egyesület mindig valamilyen kreatív megmozdulással próbálja meg felhívni a nők figyelmét a megelőzés, a rendszeres önvizsgálat és preventív szűrések fontosságára, amivel a melldaganat még korai fázisában kiszűrhető és 95%-ban gyógyítható. Idén a gasztronómián keresztül próbálják megszólítani az embereket, így nem volt kérdés, hogy az Édes Mackó kürtőskalács-cukrászdával mi is csatlakozunk a nemes kezdeményezéshez” – meséli András Tünde, a Vitéz Kürtős egyik tulajdonosa.

Az október 17-18. között megrendezésre kerülő Pink Gasztro Kampányba idáig több mint 50 vendéglátóegység csatlakozott, köztük a városligeti Édes Mackó kürtőskalács-cukrászda, ahol hétvégén a legnépszerűbb pink kürtőskalács desszertkülönlegességek kerülnek terítékre.

„És hogy milyen ínyencségek kóstolásával lehet segíteni a Mellrákinfó Egyesületet? Olyan nagy kedvenceket kóstolhatnak   a vendégek, mint az Epres Kürtőskalács, a Málnás Kürtős Krémes, a Kürtős Málnavirág, a Pink Szelet, vagy a Mese Habbal különlegességünk. Segítsünk együtt és támogassuk közösen a mellrák elleni küzdelem élharcosait” – biztat mindenkit Tünde.

Cikkajánló:

Gretas Kitchen

Nyári emlék – Salento

Bőrszépítés felsőfokon: Fiatalosabb megjelenés a Nu Skin 180° öregedésgátló termékcsaládjával

Őszi szépítő újdonságok

Ismerjétek meg a Nu Skin TR90-életmódprogramját! Eredmények már akár 30 nap alatt is

Több mint hajhosszabbítás: önbizalom, nőiesség és boldogság – interjú Jenser Sofiával  

Megjelent Schlovicskó Kata Álom-szivárvány című könyve a sminkek szerelmeseinek

Kulcsszavak: , , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications