728 X 90

Megérkezett a változatos terepviszonyokra szabott tavaszi-nyári Fjällräven kollekció

By Frizura & Szépség

Az elmúlt években látványosan nőtt a túrázás népszerűsége Magyarországon, erről tanúskodik a Fjällräven reprezentatív kutatása is, mely szerint a magyar lakosság 78 százaléka jár valamilyen rendszerességgel túrázni. A túrázók igényeinek megfelelően a svéd outdoor márka változatos szabadtéri tevékenységekhez és különböző terepviszonyokhoz igazította legújabb tavaszi-nyári kollekcióját, amelyben a hegymászás szerelmeseitől a városi kalandorokig mindenki megtalálhatja a számára tökéletes ruhadarabot és kiegészítőt.

Az erdőt és a víz közeli helyszíneket kedveljük a legjobban

A Fjällräven magyarországi felméréséből[1] kiderült, hogy a hazai lakosság közel fele évente legalább néhány alkalommal túracipőt húz, és nekivág a természet felfedezésének. A kutatás szerint a természetjárók leginkább az erdőt és a víz közeli helyszíneket kedvelik, azonban a válaszadók több mint fele szívesen kirándul hegyekben, illetve barlangok, források, vagy egyéb természeti látványosságok közelében.

A túrázás a terepviszonyoknak, az időjárásnak és természetesen az egyéni adottságoknak megfelelő ruházat és felszerelés használatával lesz igazán örömteli élmény. A Fjällräven ezt szem előtt tartva tervezte meg legújabb tavaszi-nyári kollekcióját. A svéd outdoor márka ismét olyan innovatív megoldásokkal segíti a természetjárás népszerűségének további fokozását, amelyek kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül kényelmes és felszabadult élménnyé varázsolják a szabadtéri időtöltést.

A felmérésben megkérdezettek 75 százaléka az erdőket részesíti előnyben, míg 73 százalékuk leggyakrabban vízparti célpontokat választ túrái során. Ebben a környezetben a tartósság elsődleges, valamint hasznos, ha gyorsan száradó anyagból készül az adott ruhadarab. Mindezt egyesíti a Abisko Trekking Tights Pro túranadrág, amelyet a Fjällräven dedikált női fejlesztőcsapata kifejezetten a női test sajátosságainak megfelelően alkotott meg. Az újrahasznosított poliészter felhasználásával készült nadrág extra rugalmasságot és teljes mozgásszabadságot biztosít, miközben magasított derékmegoldásának köszönhetően nem csúszkál séta közben. A körkörös, dupla kötésű anyag jól tart, ám mégis gyorsan szárad, így a vízparton és az esőben megtett túráknak is remek kiegészítője.

A Fjällräven természetesen a férfiakról sem feledkezett meg; számukra a Vidda Pro nadrág a tökéletes választás az erdei kalandokhoz. A tartós G-1000 anyagból készült nadrág a térdeken és a fenékrészen kétrétegű erősítést kapott, bokaszegélye pedig igény szerint patentos pánttal szűkíthető. A ruhadarabot környezetbarát, fluorkarbonmentes vízálló kezeléssel is ellátták, így csapadékos körülmények között is garantált a felszabadult túrázás.

A svéd márka kutatása szerint a válaszadók 63 százaléka szívesen kirándul a hegyekben, amely technikásabb, összetettebb felszerelést igényel. A Keb kabát kimondottan túrázásra tervezett dzseki, amely tartós anyagának és az oldalán található cipzáras szellőzőknek köszönhetően nehezebb terepeken is lehetővé teszi a testhőmérséklet szabályozását. A különleges hegymászó-felszerelések tárolását pedig a Bergtagen 38 hátizsák biztosítja, amely egyedi leszerelhető fakerettel rendelkezik, így egyaránt alkalmas nagyobb technikai túrákra és rövidebb kirándulásokra.

A város környéki kirándulások továbbra is népszerűek, a kutatásban megkérdezettek 56 százaléka indul útnak az otthona környékén. Ilyenkor praktikus olyan ruhadarabokat és felszereléseket választani, amelyek a napi teendők és a délutáni kalandok során is egyformán jól teljesítenek.  A Vardag Lite Fleece pehelykönnyű pulóver a hétköznapokban is megállja a helyét, ám tavaszi túrákon vagy hűvösebb nyári estéken kiváló választás a környékbeli kirándulásokhoz. A vékony, rugalmas pulóver ráadásul fenntartható alternatívát kínál, hiszen polár anyaga újrahasznosított poliészterből készült.

A mindennapok stílusos kiegészítője a legújabb limitált kiadású Kånken Art hátizsák is. A kollekciót tervező svéd Tekla Evelina Severin a márka ikonikus kialakítását ötvözte a horizont lélegzetelállító formavilágával. A színpompás új Kånkenek között megtalálható egy laptoptartó rekesszel ellátott modell is, amely lehetővé teszi, hogy a természet szerelmesei akár rögtön az irodából kilépve útnak induljanak és felfedezzék a várost körülvevő természeti csodákat.

[1] A 18-65 éves lakosságra reprezentatív kutatást az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. végezte 1000 fős mintán (férfiak: n=509, nők: n=491) 2021. december 16-án. Az adatfelvétel módszere: online kérdőíves felmérés többszörösen rétegzett, véletlen mintavétellel az NRC NetPanel, Magyarország legnagyobb kutatási panelje segítségével.

Cikkajánló:

Májusi újdonságcsokor

Az új bőr szépsége – Nucleofill kezelés a Royal Clinicsben

Nyárra készülve. Miért fontos a testösszetételünk elemzése? 

Fürdőbomba világnap ajándék Lush fürdőbombákkal

Bonacure Day élményem

A kortalan szépség titka Pataki Ágitól

Filterek nélkül is gyönyörű bőr, professzionális precizitás

Áprilisi szépítő újdonságok

Tökéletes lábak nyárra – már most gondolnunk kell rá

Megérkezett a Hush & Hush Deeply Rooted hajápolási rendszer a haj és az önbizalom növelésére

5 dolog, amiben segít a meditáció

Vissza a természethez a meséken keresztül

Szépségújdonságok márciusra

Olvassunk sokat! Könyvújdonságok

Szemtornára fel! Ismerkedjünk a világhírű Bates-féle szemtornagyakorlatokkal!

Oxygeneo: 3 hatékony szépészeti technológia ötvözete egyetlen kezelésben

Hatékony alakformálás a Maximus testkezelés segítségével

Miért csodanövény az aloé vera?

Kulcsszavak: , , ,

[an error occurred while processing the directive]

Leave A Reply

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hírlevél regisztráció

Frizura és szépség

Jazmin Communications

Jazmin Communications

Jooble

Jooble